Ik heb mijn iPhone in het water laten vallen, wat moet ik doen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag is mijn 7 maanden oude Iphone 4s in het water gevallen. Hier baal ik natuurlijk enorm van. De schade lijkt beperkt, alleen doet de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone in het water laten vallen, wat moet ik doen?
Vandaag is mijn 7 maanden oude Iphone 4s in het water gevallen. Hier baal ik natuurlijk enorm van. De schade lijkt beperkt, alleen doet de speaker het niet meer en is het balkje van de volumeregelaar onderin in bijvoorbeeld muziekapps op een of andere magische wijze verdwenen… Ik heb hem nu in een bakje met rijst gelegd, en laat hem daar voorlopig nog wel even in liggen. Nu is er nog een probleem, op internet staat op verschillende fora dat het hopeloos is, omdat het van binnen gaat roesten en hij dan over een paar maanden alsnog kapot gaat. Hij is trouwens maximaal twee seconden in het water geweest, toen heb ik hem er snel uit gehaald en met een handdoek gedroogd. Er zit een beschermsticker op en een hoesje omheen. Zou dit nog geholpen hebben? Alvast bedankt..
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens in het onderstaande topic met 272 berichten:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-gevallen.html |
|
|||
|
|||
Bakje met rijst is niet voldoende na watercontact altijd ultrasoon laten reinigen
|
|
||||
|
||||
AUB verder gaan in genoemde topic.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone in het water laten vallen. Flash geheugen uitlezen ? is dat mogelijk ? | Adjuhh | iPhone algemeen | 6 | 04-10-12 18:31 |
Iphone 3GS in water laten vallen | shikoro | iPhone algemeen | 0 | 07-08-10 13:52 |
Mijn Iphone reageert niet, wat moet ik doen??? | Lalaa | iPhone algemeen | 7 | 18-07-10 23:56 |
Ik heb een usb en itunes logo op mijn iphone wat moet ik doen!!!! | sahin14755 | Archief | 1 | 23-11-09 20:38 |
Wat moet ik allemaal doen voor ik mijn iPhone inlever? | XIII | iPhone algemeen | 4 | 28-08-09 00:24 |
|
|