//

Iphone en slechte ontvangst gebelde

Iphone en slechte ontvangst gebelde discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Heb een 'iPhone 4' die ik per ongeluk een keer liet vallen. de eerste keer in 2 jaar dus dat valt wel mee. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-01-13, 13:19
amsterdam2226 amsterdam2226 is offline
• iOS 6.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 48
Stuur een bericht via ICQ naar amsterdam2226
Standaard Iphone en slechte ontvangst gebelde

Beste lezers,

Heb een 'iPhone 4' die ik per ongeluk een keer liet vallen. de eerste keer in 2 jaar dus dat valt wel mee. Het probleem is nu dat degene die ik bel mij slecht tot zeer slecht ontvangt; fragmentarisch. Soms wordt de verbinding zelfs verbroken. Heb al bij de provider gekeken naar energelei storing, maar die was er niet in mijn woonplaats. Heb een reparateur gebeld die mij zei dat het met mijn moederbord te maken had. Hij had hem weliswaar niet bekeken maar dat scheen vaker bij de 'iPhone 4' voor te komen. Moet ik nu een geheel nieuw moederbord aanschaffen? Weet van het forum dat dat best wel kostbaar is, maar misschien ligt het toch aan iets anders.

Met dank, Marc
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-01-13, 13:47
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Het kan ook een connecter zijn die is losgekomen. Enkel te bekijken als je hem dus open maakt.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 10-01-13, 20:16
amsterdam2226 amsterdam2226 is offline
• iOS 6.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 48
Stuur een bericht via ICQ naar amsterdam2226
Standaard

Bedankt colliehome,

Het klinkt in ieder geval wat goedkoper! We hopen het beste. Weet ik tenminste wat ik moet zeggen. Sta ik tenminste niet helemaal met mijn mond vol tanden.

Marc
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Slechte ontvangst iphone 30-03-1957 Odido (T-Mobile) 5 08-09-10 23:57
Iphone slechte ontvangst 30-03-1957 Odido (T-Mobile) 1 01-04-10 20:17
LET OP! Relatie slechte ontvangst en vasthouden van Iphone 3G hadimassa iPhone algemeen 12 27-09-09 02:55
iPhone: Slechte ontvangst yoeri Jailbreak 9 22-10-08 13:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:54.