//

Mijn Iphone reageert niet, wat moet ik doen???

Mijn Iphone reageert niet, wat moet ik doen??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag een Iphone, van mijn broertje overgenomen.. Ik weet er helemaal niks van af.. Heb bij instellingen op een knopje gedrukt, zodat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-07-10, 22:00
Lalaa Lalaa is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard Mijn Iphone reageert niet, wat moet ik doen???

Ik heb sinds vandaag een Iphone, van mijn broertje overgenomen.. Ik weet er helemaal niks van af.. Heb bij instellingen op een knopje gedrukt, zodat alles teruggezet zou worden en alle foto's etc. gewist zouden worden.

Nu maakt die geen verbinding meer met mijn laptop, heeft de heletijd een zwarte scherm met een soort ananas???

af en toe valt die uit, maar verder reageert die niet.

Ik heb de lockknop en de ronde knop samen ingehouden en toen is die uit gegaan. als ik m aanzet, doet die verder niets, alleen een zwarte scherm met een ananas


HELLPPP SVP
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-07-10, 22:18
Lalaa Lalaa is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard

niemand ???
  #3  
Oud 17-07-10, 22:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Voorzover ik weet wat die ananas betreft is er een jailbreak met dat toestel gedaan.
Ik heb daar zelf nauwelijks tot geen echte ervaring mee.
Maar ik denk wel er hier mensen zijn die wel weten wat je moet doen maar je moet beetje geduld hebben he , tis al laat ook en tis zaterdag.


Welke iphone is het? De 2G, de 3G, de 3Gs?
  #4  
Oud 18-07-10, 03:56
stiefmen's schermafbeelding
stiefmen stiefmen is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 36
Standaard

DFU mode al geprobeerd? Helpt bij bijna alles. Ps wat voor iPhone is het? Ik heb wel wat ervaring met jailbreak.
  #5  
Oud 18-07-10, 11:03
dries007 dries007 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard

je kunt hem het beste herstellen via de pc, de herstel in het menu werkt niet helemaal meer na een jailbreak. Ik heb hetzelfde voorgehad
  #6  
Oud 18-07-10, 16:09
Lalaa Lalaa is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard

Wat is jailbreak? Ik heb er geen verstand van want heb m pas... Hij reageert niet via mijn pc meer
  #7  
Oud 18-07-10, 23:29
dries007 dries007 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard

een jailbreak is een soort hack van ja iphone die er voor zorgt dat je er meer mee kan (typisch aan een jailbreak is het ananasje ipv het appeltje)
soms zijn er ook kleine probleempjes mee zoals de instellingen-herstel functie...

ps:Google is your friend

pps: als je op het woord "jailbreak" (met het vraagteken) klikt krijg je er veel uitleg over

Laatst gewijzigd door dries007; 18-07-10 om 23:35.
  #8  
Oud 18-07-10, 23:56
ManindeWereld ManindeWereld is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 70
Standaard

Waarschijnlijk weet je broertje het ook wel, vraag anders hem even.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: jailbroken iphone moet voor reparatie, wat te doen? erwinKrol Jailbreak 4 11-07-10 13:58
Ik heb een usb en itunes logo op mijn iphone wat moet ik doen!!!! sahin14755 Archief 1 23-11-09 20:38
Wat moet ik allemaal doen voor ik mijn iPhone inlever? XIII iPhone algemeen 4 28-08-09 00:24
iPhone: Jailbraik gaat niet verder, wat moet ik doen? Cheeems Jailbreak 6 17-08-09 14:30
Wat moet je niet doen met je Iphone tips! frida Chat en geruchten 14 28-08-08 21:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:25.