Mijn Iphone reageert niet, wat moet ik doen??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag een Iphone, van mijn broertje overgenomen.. Ik weet er helemaal niks van af.. Heb bij instellingen op een knopje gedrukt, zodat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn Iphone reageert niet, wat moet ik doen???
Ik heb sinds vandaag een Iphone, van mijn broertje overgenomen.. Ik weet er helemaal niks van af.. Heb bij instellingen op een knopje gedrukt, zodat alles teruggezet zou worden en alle foto's etc. gewist zouden worden.
Nu maakt die geen verbinding meer met mijn laptop, heeft de heletijd een zwarte scherm met een soort ananas??? af en toe valt die uit, maar verder reageert die niet. Ik heb de lockknop en de ronde knop samen ingehouden en toen is die uit gegaan. als ik m aanzet, doet die verder niets, alleen een zwarte scherm met een ananas HELLPPP SVP |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand ???
|
|
|||
|
|||
Voorzover ik weet wat die ananas betreft is er een jailbreak met dat toestel gedaan.
Ik heb daar zelf nauwelijks tot geen echte ervaring mee. Maar ik denk wel er hier mensen zijn die wel weten wat je moet doen maar je moet beetje geduld hebben he , tis al laat ook en tis zaterdag. Welke iphone is het? De 2G, de 3G, de 3Gs? |
|
||||
|
||||
DFU mode al geprobeerd? Helpt bij bijna alles. Ps wat voor iPhone is het? Ik heb wel wat ervaring met jailbreak.
|
|
|||
|
|||
je kunt hem het beste herstellen via de pc, de herstel in het menu werkt niet helemaal meer na een jailbreak. Ik heb hetzelfde voorgehad
|
|
|||
|
|||
Wat is jailbreak? Ik heb er geen verstand van want heb m pas... Hij reageert niet via mijn pc meer
|
|
|||
|
|||
een jailbreak is een soort hack van ja iphone die er voor zorgt dat je er meer mee kan (typisch aan een jailbreak is het ananasje ipv het appeltje)
soms zijn er ook kleine probleempjes mee zoals de instellingen-herstel functie... ps:Google is your friend pps: als je op het woord "jailbreak" (met het vraagteken) klikt krijg je er veel uitleg over Laatst gewijzigd door dries007; 18-07-10 om 23:35. |
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk weet je broertje het ook wel, vraag anders hem even.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: jailbroken iphone moet voor reparatie, wat te doen? | erwinKrol | Jailbreak | 4 | 11-07-10 13:58 |
Ik heb een usb en itunes logo op mijn iphone wat moet ik doen!!!! | sahin14755 | Archief | 1 | 23-11-09 20:38 |
Wat moet ik allemaal doen voor ik mijn iPhone inlever? | XIII | iPhone algemeen | 4 | 28-08-09 00:24 |
iPhone: Jailbraik gaat niet verder, wat moet ik doen? | Cheeems | Jailbreak | 6 | 17-08-09 14:30 |
Wat moet je niet doen met je Iphone tips! | frida | Chat en geruchten | 14 | 28-08-08 21:26 |
|
|