Wat moet je niet doen met je Iphone tips! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Op youtube staan veel tips over wat wel en wat niet te doen met de Iphone. Helaas doet het filpje het niet wat ik hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat moet je niet doen met je Iphone tips!
Op youtube staan veel tips over wat wel en wat niet te doen met de Iphone. Helaas doet het filpje het niet wat ik hier geplaats heb. Maar als je zelf gaat zoeken kom je genoeg vage filmpjes tegen.
Wellicht kunnen we hier nog gebruikers tips verzamelen met wat je NIET moet doen met je Iphone!!! Zo kwam ik een tip tegen dat je niet te vaak de tril functie aan en uit moet zetten omdat anders het knopje "trilfunctie" afbreekt!
-Iphone 3G W16GB- Laatst gewijzigd door frida; 27-08-08 om 17:17. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
die lijst zou eindeloos lang kunnen gaan worden en beetje nutteloos volgens mij.
als je van elke software moet gaan bijzetten wat je er niet mee mag doen weet je niet waar aan te beginnen. volg de tutorials en je hebt geen problemen. je mag hem zeker niet in de magnetron steken
|
||||
|
||||
ik adviseer ook niet om hem in de vaatwasser schoon te maken (A)
|
|
|||
|
|||
@ Truckdriver, hmmm daar heb je overigens wel gelijk in. Zo had ik het nog niet bekeken. Ging mij meer om detip zoals met de trilkop dat je die niet te vaak mag gebruiken. Maar wat jij zegt, dan kan je een eindeloos lange lijst krijgen. Wellicht meer een topic voor off topic dan haha.
|
||||
|
||||
// verplaatst naar chat.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat je zeker niet moet doen is je iPhone op de grond leggen en met een moker er op gaan slaan. Dat overleeft hij niet! Ik vind overigens wel dat Apple/TM had moeten waarschuwen en beschouw het dan ook als een ernstig gebrek en heb ze al aansprakelijk gesteld. Niet zozeer voor de materiële schade (wat is pakweg 600 euro tegenwoordig nog?) maar voor de emotionele schade die ik heb opgelopen. Mijn hele vertrouwen in Apple is helemaal weg! |
|
|||
|
|||
Amerikaanse toestanden. Wat je ook niet moet doen is je Iphone in een belnder stoppen zag ik, of naeen aindje stappen in de WC laten vallen!!!
|
||||
|
||||
Van 8 hoog van het balkon laten vallen, schijnt niet goed te gaan....
|
||||
|
||||
absoluut niet mee bellen .................... Ach laat maar,T-mobile heeft er al voor gezorgd dat dat niet kan.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Niet je iPhone invriezen... Was een forum member die dat deed om zn Wi-Fi weer aan de praat te krijgen ^^ Zo stond het er
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
dat meen je niet!! dan ben je echt dom haaha
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn Iphone reageert niet, wat moet ik doen??? | Lalaa | iPhone algemeen | 7 | 18-07-10 23:56 |
iPhone: jailbroken iphone moet voor reparatie, wat te doen? | erwinKrol | Jailbreak | 4 | 11-07-10 13:58 |
iPhone: Jailbraik gaat niet verder, wat moet ik doen? | Cheeems | Jailbreak | 6 | 17-08-09 14:30 |
Help wat moet ik doen?! | robintielemans | Archief | 3 | 10-05-09 23:47 |
HELP ! wat moet ik doen ??? | L03627 | Archief | 3 | 10-05-09 18:55 |
|
|