jailbroken iphone moet voor reparatie, wat te doen? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn rand van de telefoon laat los van de achterkant, dus hij moet gerepareerd worden. Nu heb ik ios4 met jailbreak, dus het lijkt me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbroken iphone moet voor reparatie, wat te doen?
Mijn rand van de telefoon laat los van de achterkant, dus hij moet gerepareerd worden. Nu heb ik ios4 met jailbreak, dus het lijkt me dat ik dat moet aanpassen voor ik hem inlever.
Maar als ik hem nu gewoon herstel, krijg is iOS4 erop met de nieuwe baseband (tenminste daar ga ik vanuit als je hem via itunes hersteld) Kan ik hem dan later nog jailbreaken of moet ik hem op een andere manier herstellen? Ik hoor het graag, want ik kan het nergens vinden hoe dit nu zit. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als hij wordt gerepareerd dan krijg je altijd een ander toestel met de nieuwe bootrom. Jailbreaken is dus sowieso tijdelijk niet meer mogelijk als hij wordt vervangen.
|
|||
|
|||
dank voor de snelle reactie.
Vervangen, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Jammer ik was zo blij met lockinfo... Nouja, dan herstel ik hem gewoon in itunes. |
|
|||
|
|||
De telefoon is terug uit reparatie, en ik heb nu een toestel met 3.1.3 erop en een nieuwe baseband 3.5.2.
Is er al een manier om deze te jailbreaken en op 4.0 te krijgen? Ik zie door de bomen het bos niet echt meer in alle forumberichten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat moet je nu juist doen om een gratis bumper voor de iPhone te verkrijgen? | saaiko | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 10-09-10 19:06 |
Mijn Iphone reageert niet, wat moet ik doen??? | Lalaa | iPhone algemeen | 7 | 18-07-10 23:56 |
iPhone: Wat moet ik allemaal doen voor de JAILBREAK | Dutchboy | Jailbreak | 1 | 11-05-10 20:45 |
Wat moet ik allemaal doen voor ik mijn iPhone inlever? | XIII | iPhone algemeen | 4 | 28-08-09 00:24 |
Wat moet je niet doen met je Iphone tips! | frida | Chat en geruchten | 14 | 28-08-08 21:26 |
|
|