//

jailbroken iphone moet voor reparatie, wat te doen?

jailbroken iphone moet voor reparatie, wat te doen? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn rand van de telefoon laat los van de achterkant, dus hij moet gerepareerd worden. Nu heb ik ios4 met jailbreak, dus het lijkt me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-06-10, 12:40
erwinKrol erwinKrol is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 39
Standaard jailbroken iphone moet voor reparatie, wat te doen?

Mijn rand van de telefoon laat los van de achterkant, dus hij moet gerepareerd worden. Nu heb ik ios4 met jailbreak, dus het lijkt me dat ik dat moet aanpassen voor ik hem inlever.

Maar als ik hem nu gewoon herstel, krijg is iOS4 erop met de nieuwe baseband (tenminste daar ga ik vanuit als je hem via itunes hersteld) Kan ik hem dan later nog jailbreaken of moet ik hem op een andere manier herstellen?

Ik hoor het graag, want ik kan het nergens vinden hoe dit nu zit.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-06-10, 12:44
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Als hij wordt gerepareerd dan krijg je altijd een ander toestel met de nieuwe bootrom. Jailbreaken is dus sowieso tijdelijk niet meer mogelijk als hij wordt vervangen.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 28-06-10, 12:47
erwinKrol erwinKrol is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 39
Standaard

dank voor de snelle reactie.

Vervangen, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Jammer ik was zo blij met lockinfo... Nouja, dan herstel ik hem gewoon in itunes.
  #4  
Oud 11-07-10, 11:06
erwinKrol erwinKrol is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 39
Standaard

De telefoon is terug uit reparatie, en ik heb nu een toestel met 3.1.3 erop en een nieuwe baseband 3.5.2.

Is er al een manier om deze te jailbreaken en op 4.0 te krijgen? Ik zie door de bomen het bos niet echt meer in alle forumberichten.
  #5  
Oud 11-07-10, 12:58
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Zie daarvoor dit topic.

Omdat het oorspronkelijke probleem al is behandeld, en hier al wat topics over lopen, sluiten wij dit topic.

// Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat moet je nu juist doen om een gratis bumper voor de iPhone te verkrijgen? saaiko iPhone accessoires en onderdelen 9 10-09-10 18:06
Mijn Iphone reageert niet, wat moet ik doen??? Lalaa iPhone algemeen 7 18-07-10 22:56
iPhone: Wat moet ik allemaal doen voor de JAILBREAK Dutchboy Jailbreak 1 11-05-10 19:45
Wat moet ik allemaal doen voor ik mijn iPhone inlever? XIII iPhone algemeen 4 27-08-09 23:24
Wat moet je niet doen met je Iphone tips! frida Chat en geruchten 14 28-08-08 20:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:20.