Jailbraik gaat niet verder, wat moet ik doen? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik probeer mijn Iphone te jailbraiken volgens de handleiding van michael maar hij gaat niet verder dan stap 15. Bij het scherm: waiting for ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbraik gaat niet verder, wat moet ik doen?
Hallo,
Ik probeer mijn Iphone te jailbraiken volgens de handleiding van michael maar hij gaat niet verder dan stap 15. Bij het scherm: waiting for reboot, heeft iemand enig idee wat ik moet doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik neem aan fw 3.0.1 met Redsn0w?
|
||||
|
||||
effe je usb erin en eruit halen....
|
|
|||
|
|||
Oke en dan gaat die gewoon weer verder?
|
|
|||
|
|||
Dankjewel het is me gelukt
|
|
||||
|
||||
.....asjeblief
|
|
|||
|
|||
fantasties !!!
wou bij mij ook niet.. ben echt blij dat het nu werkt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn Iphone reageert niet, wat moet ik doen??? | Lalaa | iPhone algemeen | 7 | 18-07-10 23:56 |
Wat moet ik hier verder voor instellen op mijn XP laptop | Masterbrowser | Archief | 2 | 06-11-09 11:37 |
Wat moet je niet doen met je Iphone tips! | frida | Chat en geruchten | 14 | 28-08-08 21:26 |
Wat moet ik verder nog instellen tegen rekening van buitenland? | The Quote | Internet in buitenland (roaming) | 10 | 20-07-08 18:06 |
[Vraag] Wat moet ik verder nog instellen tegen rekening van buitenland? | The Quote | Archief | 1 | 18-07-08 13:57 |
|
|