Wat moet ik verder nog instellen tegen rekening van buitenland? discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeey.. Ik ga maandag op vakantie (Spanje) en ik ben vast mijn iPhone aan het instellen hiervoor, ik zal hieronder even door screenshots tonen wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat moet ik verder nog instellen tegen rekening van buitenland?
Heeey..
Ik ga maandag op vakantie (Spanje) en ik ben vast mijn iPhone aan het instellen hiervoor, ik zal hieronder even door screenshots tonen wat ik al heb ingesteld. Maar "Kaarten (Google Earth) werkt nog gewoon, ook als ik kies voor "Weer" zal deze gewoon worden geupdate.. Mijn Instellingen: Als eerste ben ik begonnen met beperkingen in te gaan stellen.. "Instellingen -> Algemeen -> Beperkingen" Daarna ben ik bij "Instellingen -> Algemeen -> Netwerk" verder gegaan.. Daarna heb ik mijn Email account op Inactief gezet.. "Instellingen -> Mail, Contacten, Agenda" En de "Nieuw Gegevens" (Push) heb ik uitgezet. Maar als ik nou "Kaarten" open, of "Weer" zullen deze gewoon geupdate worden.. Dus als ik op vakantie dus per ongeluk erop zou klikken zou het me dus geld gaan kosten.. Wat kan ik verder nog doen en ben ik nog dingen vergeten? Behalve vliegtuig modus aanzetten, want ik moet wel nog bereikbaar zijn.. Ik heb er ook nog over nagedacht om de iconen zoals Weer enzo op het 3e tabblad te zetten, maar dan is er nog steeds een kans (klein da wel) dat ik er op zal klikken. Ik hoop dat jullie nog wat suggesties hebben, en misschien zelf ook wel iets aan dit topic.. Groeten, The Quote Laatst gewijzigd door The Quote; 17-07-08 om 22:31. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet gewoon zorgen dat er in de instellingen bij edge niets ingevuld staat en dan zou het in principe voor de meeste providers geen verbinding meer mogelijk zijn.
|
|
|||
|
|||
Het is afdoende als je dataroaming uitzet. De iPhone zal een popup geven dat je dataroaming moet aanzetten mocht je toch (ongewild) internetverbinding zoeken via het buitenlandse mobiele netwerk waar je op dat moment mee bent verbonden.
|
|
||||
|
||||
Owkej, maar hij zal alleen in het buitenland een popup tonen? Want ik heb die nog nooit gezien en mijn dataroaming staat altijd uit.
|
|
||||
|
||||
Heb het topic even verplaatst naar Tips en Tweaks voor de 3G.
Mag wel duidelijk zijn dat dit goede tips zijn als je op vakantie gaat ( net zoals ik a.s. zaterdag ).
|
||||
|
||||
Owkej, maar hij zal alleen in het buitenland een popup tonen? Want ik heb die nog nooit gezien en mijn dataroaming staat altijd uit.
|
|
|||
|
|||
Hij toont alleen een pop-up zodra je op een buitenlands netwerk zit
|
|
||||
|
||||
Owwkej Danke
Dat was mijn laatste vraag, ik kan nu zonder vragen en dergelijke op vakantie |
|
||||
|
||||
dit zal zeer onbetrouwbaar werken. Op mijn iPhone heb ik nooit Edge settings in hoeven vullen...en toch werkte alles...dus ook DATA. Ik zou hier dus absoluut niet op gokken. Gewoon dataroaming uitzetten. In dat opzicht vind ik het wel vreemd dat ik, bij dataroaming uit, wel een "E-Plus" welkoms sms kreeg toen ik met mijn KPN abo de Duitse grens over ging. E-plus is de Duitse partner van KPN.
Laatst gewijzigd door Celf; 19-07-08 om 09:58. |
|
|||
|
|||
als je je telefoon op vliegtuigmodus zet zou het toch ook goed moeten gaan? ook ik ga binnenkort op vakantie en nam aan dat vliegtuigmodus voldoende was. Ik snap dat ik dan ook niet meer kan bellen maar dan kan je toch ook geen gebruik van het internet meer maken?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat moet ik uitzetten voor ik naar het buitenland ga? | joerieve | iPhone algemeen | 5 | 15-07-10 00:04 |
Wat moet ik hier verder voor instellen op mijn XP laptop | Masterbrowser | Archief | 2 | 06-11-09 11:37 |
iPhone: Jailbraik gaat niet verder, wat moet ik doen? | Cheeems | Jailbreak | 6 | 17-08-09 14:30 |
Nog nooit rekening van T-mobile gehad | KoenvW | Odido (T-Mobile) | 19 | 23-11-08 11:36 |
[Vraag] Wat moet ik verder nog instellen tegen rekening van buitenland? | The Quote | Archief | 1 | 18-07-08 13:57 |
|
|