gratis apps niet meer mogelijk?creditkaart ingeven niet meer mogelijk? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen, Ik heb de software van mijn 3Gs model bijgewerkt via itunes tot 5.0. Sindsdien kan ik gratis apps niet meer downloaden. Zoals facebook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gratis apps niet meer mogelijk?creditkaart ingeven niet meer mogelijk?
Hey iedereen,
Ik heb de software van mijn 3Gs model bijgewerkt via itunes tot 5.0. Sindsdien kan ik gratis apps niet meer downloaden. Zoals facebook bijvb ea. Hij vraagt geldige creditcard gegevens, maar je moet om te beginnen al een geldig adres in de US kunnen opgeven daarvoor? Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen aub? Dank bij voorbaat, Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: unlocken niet meer mogelijk? | wesleymeijde | Unlock | 5 | 10-03-10 20:30 |
herstellen niet meer mogelijk | anika | iPhone algemeen | 0 | 23-10-09 00:32 |
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk | SoundForge | iPhone algemeen | 7 | 05-11-08 23:06 |
restoren niet meer mogelijk. Kan er niets meer mee | bram87 | Unlock [archief] | 2 | 14-02-08 01:07 |
|
|