herstellen niet meer mogelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou dacht ik te upgraden naar de nieuwste versie, springt de iphone in de herstelmodus, wanneer ik probeer te herstellen gaat het proces in gang ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
herstellen niet meer mogelijk
Nou dacht ik te upgraden naar de nieuwste versie, springt de iphone in de herstelmodus, wanneer ik probeer te herstellen gaat het proces in gang en na een tijdje krijg ik foutcodes (1601, 1604 en weet ik veel wat nog meer) ik heb een andere usbpoort en andere computers geprobeerd,en ook itunes erafgeflikkerd en opnieuw geinstalleerd.
in de dfu mode hetzelfde verhaal... zijn er nog andere opties en wat is hier uberhaupt aan de hand? bedankt alvast! Laatst gewijzigd door anika; 23-10-09 om 00:38. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, | shari | iPhone algemeen | 8 | 16-09-09 23:26 |
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk | SoundForge | iPhone algemeen | 7 | 05-11-08 23:06 |
Windows: Kan niet meer herstellen, en niks meer doen. Onbekende bout (9) | Guest-20201028093429 | iTunes | 3 | 21-08-08 23:19 |
Herstellen niet mogelijk | niels334 | Unlock [archief] | 14 | 28-04-08 21:41 |
restoren niet meer mogelijk. Kan er niets meer mee | bram87 | Unlock [archief] | 2 | 14-02-08 01:07 |
|
|