restoren niet meer mogelijk. Kan er niets meer mee discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Toestel blijft hangen in restore mode sinds ziphone unlock heb uitgevoerd. ik kan mijn toestel niet meer restoren, itunes geeft error aan. heb alle versies ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
restoren niet meer mogelijk. Kan er niets meer mee
Toestel blijft hangen in restore mode sinds ziphone unlock heb uitgevoerd. ik kan mijn toestel niet meer restoren, itunes geeft error aan. heb alle versies geprobeerd. Itunes geeft foutmelding zodra die aan het afronden is. Heb alles al geprobeerd.. kan em zogoed weggooien?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee niet weggooien
Naar welke versie wil je hem restoren? lager dan 113 kan je niet restoren alleen door middel van een andere methode wat je eerst moet doen. Probeer eens met iBrickr je iPhone uit restore mode te halen als die rood aangeeft dat gaat die later uit restore mode geeft die groen aan dan doe je opnieuw een restore naar 113 |
|
|||
|
|||
Heb je dit al gelezen:
https://forum.iculture.nl/f1/ip...9-windows.html Misschien dat het kan helpen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone doet niets meer, ook geen herstel mogelijk | Mopje | Jailbreak apps en thema's | 15 | 16-08-10 14:32 |
iPhone: Na Custom FW restoren niet meer mogelijk. (iPhone 2G) | Gieleke | Jailbreak | 7 | 29-11-09 17:49 |
Iphone 1.0, kan niet meer restoren. | SeanPof | iPhone algemeen | 3 | 02-03-09 19:09 |
na mislukte firmware update niets meer mogelijk | MrT | iPhone algemeen | 20 | 22-09-08 01:01 |
iPhone geblokkeerd, nu 1.1.3 en kan er niets meer mee doen... help!!! | sigi666 | Archief | 2 | 19-01-08 14:52 |
|
|