iPhone loopt vast na poging tot iOS 5.1.1. installeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet het, ik ben nogal laat met het installeren van iOS 5.1.1. (aangezien ik had gehoord van een aantal mensen dat ze daarna al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone loopt vast na poging tot iOS 5.1.1. installeren
Ik weet het, ik ben nogal laat met het installeren van iOS 5.1.1. (aangezien ik had gehoord van een aantal mensen dat ze daarna al hun bestanden kwijt waren).
Maar ik wou vandaag dus proberen om iOS te installeren, dat ging dus op het begin goed, maar na een tijd gaf die een foutmelding aan, en vervolgens staat die nu al een uur op het Apple teken met een laad icoontje erbij. Ook reageert hij nergens op, niet op de aan en uit knop, en ook niet als ik me sim kaart eruit probeer te halen. Heeft iemand tips of is dit heel normaal? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 september 2012 om 19:46 ---------- Hij staat ondertussen nog steeds op hetzelfde scherm.. Iemand tips, begin nu al afkickverschijnselen te krijgen nu ik hem niet kan gebruiken haha |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Koppel je iPhone eens los van de computer en plug hem vervolgens weer in. Start iTunes en kijk of je een foutmelding krijgt. Indien dat het geval is, post het even. Het kan namelijk zo zijn dat je de Apple host uit je hosts bestand moet verwijderen.
|
|
||||
|
||||
Welke foutmelding?
|
|||
|
|||
De aan/uit knop 10 sec ingedrukt houden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
na installeren van 5.0 loopt mijn iphone vast start niet meer op | Loesje0089 | iPhone algemeen | 0 | 24-10-11 22:24 |
Iphone 3GS met IOS 4.0.1 loopt steeds vast | cyber2001 | iPhone algemeen | 2 | 09-11-10 22:58 |
Installeren app loopt vast | groz | iPhone Apps | 0 | 13-09-10 21:03 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
iPhone vast na herstel poging | mvp | Archief | 12 | 03-04-09 22:14 |
|
|