opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen als ik mijn ipdan aan sluit op mijn laptop om oa. op teladen dan zie ik recht boven op de ipad "opladen uit" Vraag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
opladen
Mensen als ik mijn ipdan aan sluit op mijn laptop om oa. op teladen dan zie ik recht boven op de ipad "opladen uit"
Vraag : laad de ipad dus niet op via de laptop? Of moet ik iets instellen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De stroom die een standaard USB-poort levert is 500 mA en dat is te weinig voor een iPad. Een MacBook Pro levert 1.000 mA en dat is net genoeg. De nominale laadstroom voor een iPad is 2.000 mA. Dus gebruik de originele lader. |
|
|||
|
|||
Bedankt weer voor je snelle reactie. Dan weet is dit ook weer. Thanks.....!!!!!!
|
|
|||
|
|||
Installeer dit programma eens op je Windows laptop: ASUS Ai Charger - Quick charge your iPod, iPhone and even iPad!
zorgt ervoor dat je wat meer stroom op je USB poorten krijgt, en zo kan je zonder problemen je iPad 2 opladen via je laptop. |
|
|||
|
|||
Uitsmijter, bedankt het werkt meteen. Toppy en thanks.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opladen | Blacksnake | iPhone algemeen | 0 | 13-11-10 12:43 |
Iphone opladen door usb maar als laptop uit is stopt opladen. | Ancotje | iPhone algemeen | 4 | 11-12-09 09:37 |
Opladen | arnoud242 | iPhone algemeen | 3 | 20-12-08 23:09 |
opladen | r.dirksen | iPhone algemeen | 0 | 08-09-08 15:47 |
Opladen | mrwhoopie | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 25-09-07 22:11 |
|
|