Voor welke apps heb ik betaald en welke niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Het is misschien een aparte vraag, maar bij deze: Ik weet hoe ik op mijn iPhone kan zien welke apps ik met mijn account ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voor welke apps heb ik betaald en welke niet?
Hallo,
Het is misschien een aparte vraag, maar bij deze: Ik weet hoe ik op mijn iPhone kan zien welke apps ik met mijn account heb gedownload, alleen zijn dat er zo veel dat ik door de bomen het bos niet meer zie.. Daarom wilde ik graag weten welke apps mij geld hebben gekost! Ik ben namelijk bang dat ik erg veel apps heb gekocht in al die jaren zonder ze gebruikt te hebben. Alvast bedankt voor de hulp! Gr. Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ga eens kijken in iTunes -> Store -> Account -> Aankoopgeschiedenis. Als er een prijs achter de app staat heb je er voor betaald.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke apps, en welke theme | InstaQ | Jailbreak apps en thema's | 0 | 12-09-11 23:41 |
Welke TIPS heb jij voor de iphone 4g [Blog] | Silver-Apple | iPhone algemeen | 1 | 15-10-10 20:31 |
iPhone: welke bootrom heb ik? welke manier jailbreaken? | dreeg | Jailbreak | 0 | 27-07-10 19:56 |
iPhone: welke jailbreak manier en welke bootrom heb ik | dreeg | Jailbreak | 0 | 27-07-10 13:17 |
|
|