Bluetooth probleem na update IOS 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren avond de update zonder problemen kunnen uitvoeren, Alleen toen ik vanochtend naar mijn werk ging, kwam ik erachter dat mijn auto radio niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth probleem na update IOS 6
Gisteren avond de update zonder problemen kunnen uitvoeren, Alleen toen ik vanochtend naar mijn werk ging, kwam ik erachter dat mijn auto radio niet meer de muziek via bluetooth kan afspelen. kan wel nog de muziek via de iphone laten afspelen over de radio, maar kan niet meer skippen via de radio.
Erg jammer aangezien ik de radio net een maand geleden gekocht heb! En deze perfect werkte onder IOS 5. Ik heb een alpine 133 bt, Hebben meer mensen hier last van? Wellicht komt alpine met een update? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
keertje opnieuw pairen misschien ? (koppelen)
|
|
|||
|
|||
Zou kunnen, maar de telefoon bediening werkt wel nog!
Maar ga het straks zeker proberen. |
|
|||
|
|||
Opnieuw pairen helpt helaas niet!
|
|
|||
|
|||
Ook bij mij werkt Bluetooth niet langer na de update naar ios6; bij mijn partner was dit trouwens al na update naar ios5.. .
onze provider is steeds dezelfde..T-mobile. Heeft iemand al een oplossing? |
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen een keer proberen te herstellen,
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sinds update naar IOS 5 geen Wi-Fi (probleem alleen thuis, Tele2) | jss | Wi-Fi | 16 | 05-03-12 12:18 |
Bluetooth en iOS 5 probleem | Appsolute | iPhone algemeen | 8 | 19-01-12 13:57 |
Probleem met Dock na update iOS 5 | datoni | iPhone algemeen | 2 | 15-11-11 23:19 |
Probleem, hulp nodig: alle gamedata weg als ik iOS update | Sandro1996 | iPhone algemeen | 2 | 23-07-11 01:07 |
|
|