Antwoord met bericht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, IOS 6 geïnstalleerd op 4S. Wanneer ik word gebeld kan ik alleen "neem op- of weiger" selecteren. Volgens "handleiding" IOS6 zouden er ook de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Antwoord met bericht
Hallo,
IOS 6 geïnstalleerd op 4S. Wanneer ik word gebeld kan ik alleen "neem op- of weiger" selecteren. Volgens "handleiding" IOS6 zouden er ook de mogelijkheden bijmoeten worden aangeboden:" Antwoord met bericht", en "herinner mij later". Deze laatste 2 zie ik niet op mijn display tijdens binnenkomend gesprek... Iemand een idee? Gr, Jan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je moet dat telefoonicoontje naar boven schuiven
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de snelle reactie!
Ik heb helaas geen idee wat je bedoeld.... Vanalles geprobeerd maar lukt helaas niet. Jan. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als je een gesprek binnenkrijgt zie je aan de rechterkant telefoonhaak die met strepen erboven en eronder aangeeft dat je de balk omhoog kunt schuiven. (Zoals de camera schuif optie in je lockscreen, zie bijgevoegde screenshot (excuses voor de blije afbeelding...)
|
|
|||
|
|||
Dank je wel!!!!
Gr, Jan. |
|
|||
|
|||
inderdaad!
bedankt voor de digitale ondersteuning! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Antwoord op Mail verstuurd vanuit Outlook | my00 | iPad algemeen | 8 | 18-02-11 15:10 |
Sms-Alerts Nog geen antwoord | ILennart | iPhone algemeen | 4 | 11-07-08 17:28 |
Wie Weet Antwoord.....? | rcastricum | iPhone algemeen | 6 | 27-03-08 19:39 |
|
|