Push e-mail probleem iOS 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik gisteren m'n iPhone 4S geupdate heb naar iOS 6 heb ik de indruk dat m'n emails (hotmail) niet meer gepusht worden en ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Push e-mail probleem iOS 6
Sinds ik gisteren m'n iPhone 4S geupdate heb naar iOS 6 heb ik de indruk dat m'n emails (hotmail) niet meer gepusht worden en ik ze pas binnenkrijg zodra ik m'n iPhone uit standby haal en niet meer meteen zoals op iOS 5.1.1 ..
Iemand een idee hoe dit zou kunnen komen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb net hetzelfde probleem, zoek al lang naar een oplossing...
al iets gevonden ? |
|
|||
|
|||
Vermoedelijk heeft het te maken met de nieuwe VIP-functie, waarbij enkel de mails van personen in je VIP-lijst altijd gepusht worden. Ik heb hetzelfde probleem en ik wil dat iedereen z'n mail wordt gepusht, zoals in 5.1.1
Iemand een oplossing? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Over Hotmail kan ik geen uitspraken doen omdat ik die dienst niet gebruik. |
|
|||
|
|||
ok bedankt timosha, dan weet ik ook niet wat de oorzaak is. Ik heb wel ook hotmail (nu outlook dus), het zal dus daar iets met te maken hebben?
Ik ben nu even aan het herstellen, eens kijken wat dat opbrengt. |
Labels |
email, ios 6, pushemail |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: push probleem na jailbreak iOS 5.0.1 | Nalim077 | Unlock | 5 | 27-01-12 04:56 |
probleem push mail 3g ios 4.0.1 | ferry van beek | iPhone algemeen | 1 | 22-08-10 17:16 |
Push Mail | robbinzoomers | iTunes | 3 | 08-12-08 14:58 |
Push mail | Richard_Rentinck | iPhone algemeen | 3 | 05-04-08 15:41 |
|
|