app backup en restore discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo experts, Ik ben een iphone_beet en had graag wat hulp bij mijn probleem. Van mijn 'oude' 3GS die niet gehacked is of zoiets wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
app backup en restore
Hallo experts,
Ik ben een iphone_beet en had graag wat hulp bij mijn probleem. Van mijn 'oude' 3GS die niet gehacked is of zoiets wil ik een backup maken. Met name van de apps. Ik heb dit geprobeerd met itunes maar dit had als resultaat dat al mijn apps wegwaren ! Dus alles opnieuw gedownload en opnieuw geïnstalleerd en geprobeerd. Nu met resultaat dat alleen de originele apps nog starten. De andere apps laden maar dan gaat de phone meteen weer terug naar het start scherm, Hoe kan ik wel een betrouwbare backupmaken ? Graag hulp. Groeten Johan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oude backup zit virus in. Hoe notes en contacten overzetten zonder backup restore? | Timmehhh | iPhone algemeen | 22 | 24-12-11 21:11 |
4.3.3. backup restore in iPhone4S | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 5 | 24-11-11 18:35 |
backup en restore | sjoef | iPhone algemeen | 0 | 16-10-11 11:57 |
Iphone 4 (4.2.1) backup en restore | samkaya | iTunes | 0 | 17-03-11 20:57 |
Verschil en functie restore en backup | cloverfield | iPhone algemeen | 1 | 28-02-09 18:53 |
|
|