Virus op iPhone 5? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem, namenlijk dat ik op het home screen random opeens de popup krijg die vraagt naar mijn itunes wachtwoord. ik heb alle ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Virus op iPhone 5?
Ik heb een probleem, namenlijk dat ik op het home screen random opeens de popup krijg die vraagt naar mijn itunes wachtwoord.
ik heb alle open apps al afgesloten, en toch blijf ik de popup tevoorschijn zien komen soms. Het is dezefde popup die komt als je iets koopt vanuit de app store. Er is nog geen jailbreak maar toch....dit heb ik nog nooit eerder gehad. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is het App Store Update Virus
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Log in de App Store en het "Virus" is weg. Succes verder |
|
|||
|
|||
Citaat:
bedoel je iets downloaden vanuit de store zelf en daar het wachtwoord invoeren, en dat het dan vervolgens weg is uit het home screen? of gewoon invoeren vanuit het home screen? Waarom heb ik dit dan niet eerder gehad? :s |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ben daar al ingelogd.
|
|
||||
|
||||
En in iOS6 is je wachtwoord toch niet meer nodig bij updates? (wel bij aankopen)
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien heet de TS wel een backup teruggezet van een iPhone met een jailbreak en dan kunnen de raarste dingen gebeuren. Er lopen al een paar topics van problemen met iOS 6 na het terugzetten van een backup met JB restanten. |
|
||||
|
||||
timosha's takin' trolling to a whole nother level.
|
|
|||
|
|||
Ja het was een jailbreak backup^^ maarja morgen kijk ik wel verder en log ik wel in...kijken of het dan weg gaat...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kapot / virus ?? | tariajen | iPhone algemeen | 11 | 14-04-13 12:27 |
Iphone mail virus | KRSledconcept | iPhone algemeen | 2 | 25-06-12 22:57 |
iPhone: Iphone virus | vinc | Jailbreak | 2 | 17-02-10 19:18 |
nieuw iphone virus?? | dutchcore | Archief | 1 | 01-02-10 16:05 |
|
|