ios 6 update veilig discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb momenteel op mijn iphone 4S een jailbreak van ios 5.1.1 derop staan. Nu wil ik updaten naar ios 6, maar hoe kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ios 6 update veilig
Ik heb momenteel op mijn iphone 4S een jailbreak van ios 5.1.1 derop staan. Nu wil ik updaten naar ios 6, maar hoe kan ik dit het verstandigst doen?
Want kan je een reservekopie maken in itunes en die er na het updaten weer op zetten? Ik gebruik geen icloud. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je bent sowieso dan je jailbreak kwijt. Als je toch wilt updaten, moet je even je blobs opslaan met het programma 'TinyUmbrella'.
|
|
|||
|
|||
En dan zeker geen backup terugzetten van een iPhone/iPad die een jailbreak had.
Waar dat met eerdere versies van iOS minimale problemen opleverde kan dat nu serieuze problemen veroorzaken. Apps die crashen en verdwijnen en nog wat narigheden. De update naar iOS 6 kan je alleen doen met itunes. |
|
|||
|
|||
Ik weet dat mn jailbreak weggaat, maar ik ben er niet afhankelijk van. Dus jullie raden aan om m eerst te herstellen & dan pas te updaten?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 september 2012 om 10:39 ---------- En al zou ik er geen reservekopie opzetten dan ben ik toch alles kwijt wat er op staat? Want dat wil ik al helemaal niet. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dankuu, en dan raak ik niks kwijt ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Daarbij komt het vaker voor dat je iPhone dan een slechtere batterij-duur wanneer je een back-up terug zet.
|
|
|||
|
|||
Nou lekker dan, is er niet een andere manier om dit te omzeilen? Ik wil me foto's & contacten wel behouden namelijk
|
|
|||
|
|||
Synchroniseer de contacten met iCloud en de foto's met iCloud Fotostream. Of kopieer de foto's naar je PC. Of synchroniseer de contacten met Outlook op je PC. Mogelijkheden genoeg.
|
|
|||
|
|||
Als je ios6 op iPhone4 zet hoef je toch niet eerst alle fotos eraf te halen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen jailbreak. Dus ik hoef dan niet eerst alle foto's en filmpjes eraf te halen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
edit: timosha was eerst, zucht..
|
|
|||
|
|||
Thanks voor de snelle reaktie )
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Had al gelezen dat over Wi-Fi erg lang duurt. Gaat via iTunes veel sneller dan? (als ik via iTunes doe, maakt iTunes toch een kopie. Dan hoef ik toch geen backup met iCloud te doen?)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar afhankelijk van de hoeveelheid data die je hebt op de iPhone kan dat ook een tijdje duren. |
|
|||
|
|||
Helemaal duidelijk...) Nogmaals Thanx voor snelle reaktie.... Fijne zondag....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
veilig how to update 1.1.3 naar 1.1.4 | clockthieve | iPhone algemeen | 9 | 29-05-08 10:09 |
|
|