app verplaatsen geeft reoot in ios6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een app verschijf naar een ander venster en klik daarna de home knop om de bewegende apps (icoontjes) te stoppen. Herstart de iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
app verplaatsen geeft reoot in ios6
Als ik een app verschijf naar een ander venster en klik daarna de home knop om de bewegende apps (icoontjes) te stoppen. Herstart de iphone met het apple logo voor een 5 tal seconden.
Na 3 x te proberen werkt het terug normaal Heb ik voordien nooit gehad, wellicht een bug in ios 6 ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee. Ik gebruik geen jailbreak
|
|
||||
|
||||
Dat had ik op de 3GS van mijn vriendin ook toen ik OTA iOS6 erop zette.
En dat toestel is nog nooit voorzien van een jailbreak. Vreemd, maar ik weet ook niet wat het was. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb ook geen problemen gehad tijdens de update 3 dagen geleden De fout heb ik zojuist ontdekt |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
@timosha Luxe, als je zo kan knoeien met een iphone 4 die in de weg ligt ... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik begrijp apple niet. Dit iOS 6 is dan zolang getest geweest en dan krijg je dit De batterij loopt ook veel vlugger leeg. Hoop doet leven.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat "batterijprobleem" heb ik nu ook, de accu wordt ook warm, maar dat lost zich vanzelf op als Spotlight klaar is met het indexeren. |
|
|||
|
|||
update 4S vorige week via iTunes gedaan en zelfde probleem 2x gehad. Bij verplaatsen app auto reboot.
3e maal lukte het wel om dezelfde app te verplaatsen. Het gebeurde 2 maal na het lossen van het icoon terwijl hij van het ene scherm naar het andere doorschoof. grtz, €* |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb hier geen last van Hij werkt normaal bij mij |
|
||||
|
||||
Ook op mijn iPhone 5 vandaag het probleem gehad.
Deze keer was het een link naar google maps die ik wou verplaatsen die het probleem veroorzaakte. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App Store iOS6 | apotheosis | iPhone algemeen | 13 | 03-10-12 19:18 |
iOS6 Kaarten app | timebase | iPhone Apps | 0 | 22-09-12 20:15 |
Na installatie iOS6 Duitse App Store i.p.v. Nederlandse | jacsev | iPhone Apps | 1 | 22-09-12 15:01 |
App voor verplaatsen badges? | keedan | Jailbreak apps en thema's | 0 | 07-03-10 12:58 |
Restore Mode na verplaatsen app! | iPodder | Unlock [archief] | 3 | 04-02-08 20:51 |
|
|