'Niet storen' Wat doet het? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, in iOS6 zit een schuifje met als naam 'niet storen'. Wat doet het? Ik heb het schuifje een keer op aan gezet en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
'Niet storen' Wat doet het?
Hallo allemaal,
in iOS6 zit een schuifje met als naam 'niet storen'. Wat doet het? Ik heb het schuifje een keer op aan gezet en er verschijnt een maan in het scherm. Maar mijn telefoon ging gewoon over toen ik gebeld werd. Dus kan iemand me vertellen wat er moet gebeuren? Edit: gevonden. Telefoon moet vergrendeld zijn. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Deel van het iphone scherm doet het niet?! | jessemesse | iPhone algemeen | 3 | 05-12-12 16:10 |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
Itunes doet bij het synchroniseren wat hij wil. | amsterdam2226 | iTunes | 0 | 10-03-11 11:23 |
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? | tom91 | iTunes | 2 | 25-12-10 16:25 |
jailbreak wat doet het | negro | Archief | 1 | 30-06-09 16:53 |
|
|