Iphone bestelen vanaf 12 uur? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet er iemand vanaf hoelaat de iphone 5 te bestellen is in de apple store? Zou dat om 12 uur snachts zijn of om 8 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone bestelen vanaf 12 uur?
Weet er iemand vanaf hoelaat de iphone 5 te bestellen is in de apple store?
Zou dat om 12 uur snachts zijn of om 8 uur morgen vroeg als de winkel opent. Gr sjoerd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Daarnaast officieel is niets aangekondigd... Probeer het om 00.01u.... als er niets gebeurd.. Dan zeker om 09.01u.... maar nogmaals, niets is zeker Is zelf in de gaten houden met heel wat F5 indrukken EN het lijkt me logisch dat als iemand van dit forum merkt dat hij te bestellen is via de Apple Online Site, dat hij/zij dit gaat melden
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver Laatst gewijzigd door scoop1; 27-09-12 om 19:12. Reden: xtra info |
|
|||
|
|||
Oke super bedankt dan weet ik genoeg! Sorry nog voor het typ foutje
Ps. Als ik er daar een zou bestellen en zou dat bijvoorbeeld 5 min na de online opening doen. Zou ik dan binnen 3 werk dagen de telefoon binnen hebben? |
|
|||
|
|||
Jouw antwoord heeft een spellingsfout: forum - onzijdig enkelvoud = het forum = dit forum
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dom antwoord verwijderd.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
het kan zijn dat je hem binnen 3dagen hebt.. het kan ook net zo goed zijn dat je 3 weken moet wachten... Ik weet niet wat de mentaliteit van de NL Apple Store is.. In overige landen is de Pre Order een week van te voren begonnen.. hier niet! Het kan net zo goed zijn dat NL Apple Store beslist dat zij haar klanten die in de rij staan alle voorkeur geeft en alle iPhones aan hun verkoopt. En wij die online bestellen moeten wachten tot een 2e levering komt... Maar het hoeft niet zo te zijn hoor.. maar denk gwn hard op na is allemaal giswerk nogmaals Laatst gewijzigd door scoop1; 27-09-12 om 19:21. Reden: spelling fout hersteld |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het lijkt mij dat degenen die in de rij gaan staan de voorkeur krijgen, want zij doen er de meeste moeite voor, al zou ik het niet erg vinden als dat niet zo was... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|