Krasbestendigheid zwarte iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben zeer benieuwd naar jullie ervaring met jullie kersverse iPhone, is hij nu echt zo onderhevig aan krassen zoals ze beweren? Of was het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krasbestendigheid zwarte iPhone
Ik ben zeer benieuwd naar jullie ervaring met jullie kersverse iPhone, is hij nu echt zo onderhevig aan krassen zoals ze beweren? Of was het eerder weer een gerucht... Ik heb een zwarte gereserveerd bij Belcompany, dus let me know please
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geloof niet dat iemand hem nu ga uittesten of hij zo krasbestendig is ;p maar ik twijfel ook of ik een case koop of niet. Hij is super mooi zonder natuurlijk. Maar hij moet natuurlijk ook mooi blijven..
|
|
|||
|
|||
Inderdaad te hopen van niet! Er was sprake van beschadiging van in de verpakking, daar zou ik wel meer willen over weten... Ik heb sowieso al een flipcase liggen om hem in op te bergen inderdaad beetje spijtig om hem hierin te verbergen, maar een geluk dat ik een goeie case heb voor m'n 4s, want ik heb hem toch 2x laten vallen, ZONDER enige schade nadien! Dus ja, ik speel liever op veilig met zo'n kostbaar apparaat.
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen last van krassen of blutsen.
Alles in orde hier. Ik heb de iPhone al meermaals uit en in de hoes gedaan en voorlopig nog geen kras te bespeuren. Krasse kome er vroeg of laat toch. Wie natuurlijk muntstukke of sleutels bij zijn iPhone steekt dangaan er zeker krassen op komen. |
|
|||
|
|||
Allé blij om dit te lezen, want als je alle reacties naleest, zou je bijna denken dat ie van papier is gemaakt!
|
|
|||
|
|||
ik heb mijn iphone 5 mooi afgeschermd en geen case. Heb hem al een week in mijn broekzak tijdens mijn werk en nog geen enkel krasje erop. Zelfs de randen zijn mooi beschermd. Dus hij is en blijft mooi zwart
|
|
|||
|
|||
Super!!! Blij dat ik toch de zwarte bestelde!
|
|
|||
|
|||
krassen zijn vrij gevoelig, zwart is erop gespoten, als je krassen krijgt op je zijkant oid zie je de witte grondlaag..
|
|
|||
|
|||
Hier kwam ie krasvrij uit de doos. Ook na meerdere malen van hoesje verwisselen zijn er nog geen krassen op te vinden.
Het is geanodiseerd. Dat is wat anders dan spuiten. |
|
|||
|
|||
mijne kwam gekrast uit de doos, helaas.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zwarte iPhone 5 krasvrij uit de doos, en volgens mij krast ie ook niet zo snel.
Wel zijn ze erg gevoelig voor vingerafdrukken |
|
|||
|
|||
Sowieso, als deze van mij beschadigd in de doos zit gaat hij terug, ik vind dit niet kunnen
|
|
|||
|
|||
Op de mijne zat een krasje onderin naast de koptelefoon plug. Wel vreemd dat ie zo in de doos verpakt is, je mag toch wel aannemen dat je een krasvrije telefoon koopt. Maar ik hou em toch, het stoort me niet
|
|
|||
|
|||
Ik had gisteren nog zon filmpje gezien op youtube !
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2012 om 16:16 ---------- YouTube - iPhone 5 Rear Case Scratch Test |
|
|||
|
|||
hallo jullie lijken wel dames, HET IS EEN GEBRUIKSVOORWERP!!!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Witte of Zwarte iPhone 4s ? | PrittStift | iPhone algemeen | 2 | 09-10-11 21:32 |
Krasbestendigheid iPhone 4 | thomth | iPhone algemeen | 16 | 12-05-11 11:57 |
Iphone 4 zwarte puntjes | Madelon1 | iPhone algemeen | 2 | 25-10-10 18:05 |
BodyGuardz krasbestendigheid | Stijnhoofd | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 10-08-10 19:53 |
|
|