POP ophalen Planet lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb het volgende probleem; - ik heb alle settings voor de email goed ingesteld, echter als ik op 'bewaar' klik dan gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
POP ophalen Planet lukt niet
Hallo allemaal,
ik heb het volgende probleem; - ik heb alle settings voor de email goed ingesteld, echter als ik op 'bewaar' klik dan gaat hij kijken op de pop.planet.nl box. Hier blijft hij eindeloos op staan, en er komt geen email? Heeft iemand een idee? Ik gebruik 1.1.2. Gr Martijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat je zou kunnen controleren is of SSL aan staat in de geavanceerd optie bij je mail account. Volgens mij wordt deze standaard aangezet en daardoor wordt de verkeerde poort geselecteerd. Als je SSL uitzet staat de juiste poort geselecteerd.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Planet mail kun je alleen uitlezen vanaf een "planet lijn" die vrienden hebben er een "filter" op zitten, zoals meer providers doen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ook als ik bij mijn broer ben ingelogd op zijn Demon Wi-Fi netwerk. Ik denk toch dat instellingen niet helemaal juist staan dan. Ik gebruik 1.1.4 trouwens. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: Verkeersinfo ophalen lukt niet | gramme | iPhone Navigatie | 3 | 03-05-11 18:45 |
Email ophalen lukt niet :-( | sylvanava | iPhone algemeen | 13 | 08-11-10 12:54 |
Push mail niet mogelijk met Kpn(planet) | vemo15 | KPN | 4 | 30-03-10 22:51 |
e-mail ophalen werkt niet | schermer | iPhone algemeen | 6 | 16-06-08 22:08 |
Email juist niet ophalen | DiDelda | iPhone algemeen | 4 | 23-04-08 09:10 |
|
|