iPhone 2G advies nodig. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga morgen van iemand een iPhone 2G (1e gen) overnemen. Ik ga hem gebruiken als iPod en misschien ooit eens als telefoon. De iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 2G advies nodig.
Ik ga morgen van iemand een iPhone 2G (1e gen) overnemen. Ik ga hem gebruiken als iPod en misschien ooit eens als telefoon. De iPhone is amerikaans en heeft dus waarschijnlijk een AT&T lock. De iPhone draait nu op 1.1.4 en is geunlocked. Nu wil ik hem graag updaten naar iOS 3.1.2/3 maar ik heb geen AT&T simkaart om hem te activeren en unlocken.
Ik wil dus graag weten hoe ik de iPhone kan updaten, dan activeren en simlockvrij maken. Alle hulp is welkom! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Moet ik m gewoon in de DFU Modus zetten en dan SHift + restore? Is hij dan ook simlockvrij?
|
|
||||
|
||||
ik heb ook een 2G die ik laatst helemaal heb hersteld en gerestored.
is niet een kweste van even DFU en restore, je moet je wel degelijk er even in verdiepen maar best een leuk klusje vond ik. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4s prijswaarde? en advies nodig! | Shyboy1234 | iPhone algemeen | 4 | 21-03-12 00:14 |
iPhone 3GS Kapot. Advies nodig. | Harm133 | iPhone algemeen | 1 | 28-10-10 16:49 |
Advies Nodig! | Derwinnn | Koopinformatie Nederland | 3 | 30-09-09 16:48 |
Fake of niet? Advies nodig ! | JanR | Koopinformatie Nederland | 30 | 30-03-09 11:21 |
Advies nodig! | Future | Koopinformatie Nederland | 18 | 26-11-08 00:13 |
|
|