Homebutton iPhone 5 kraakt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er meer mensen die last hebben van een krakende homebutton op de iPhone 5? Ik heb hier met mijn iPhone 4 ook last van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Homebutton iPhone 5 kraakt
Zijn er meer mensen die last hebben van een krakende homebutton op de iPhone 5? Ik heb hier met mijn iPhone 4 ook last van gehad. Ik hoopte dat het verholpen zou zijn met de iPhone 5.
Na 3 dagen heb ik echter alweer last van dit probleem, hij is niet in aanraking gekomen met water en/of een andere substantie anders dan mijn vingers. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien is het de vinger die kraakt na al die jaren...
Neenee, gewoon terug binnen doen en nieuwe vragen..(natuurlijk wat is kraken?????) |
|
|||
|
|||
Met kraken bedoel ik dat hij niet zo soepel werkt zoals normaal. Het lijkt alsof hij klemt als ik hem indruk. Hij werkt gewoon prima, alleen het indrukken van de knop voelt niet zoals het hoort.
|
|
|||
|
|||
Zou hem gewoon terugbrengen.. Zo een duur toestel moet in orde zijn .. Zeker kort na aankoop.
|
|
||||
|
||||
Bedoel je dat je er wat meer druk op moet zetten? Ik voel ook verschil met m'n 4S, maar volgens mij komt dit gewoon omdat het toestel nog nieuw is..
|
|
|||
|
|||
meschien komt het omdat er een nieuw mechanisme in de home button zit ...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar ik maak er geen probleem van, het is een soort klik die je hoort bij het los laten als je hard drukt op de home knop. |
|
|||
|
|||
bij mij moet ik ook een stuk harder drukken vergeleken met me ouwe 4s
zal wel normaal zijn idd met het nieuwe (homebutton) systeem hoop ik het voelt wel raar, je moet hem ook dieper indrukken heb ik het idee en maakt nu ook een klik geluid zijn er er meer mensen die dit hebben ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
homebutton iphone 4 | matjeholland | iPhone algemeen | 2 | 04-01-12 00:57 |
iPhone 4 homebutton probleem | Hammertime | iPhone algemeen | 19 | 19-02-11 19:15 |
iPhone 3G homebutton | Isay | iPhone algemeen | 0 | 08-12-10 18:37 |
Iphone 4 scherm kraakt + geen internet? | ijzbeer | iPhone algemeen | 2 | 02-09-10 23:32 |
Homebutton 'Kraakt' | Guest-20230317192549 | iPhone algemeen | 2 | 25-06-10 11:17 |
|
|