Foto's koppelen aan gebruikers, zichtbaar bij berichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste onlangs zag ik bij iemand op zijn iPhone dat naast de berichten in zijn inbox er een foto stond van de zender. nu vraag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's koppelen aan gebruikers, zichtbaar bij berichten
Beste
onlangs zag ik bij iemand op zijn iPhone dat naast de berichten in zijn inbox er een foto stond van de zender. nu vraag ik mij af hoe je dit doet en of dat wel mogelijk is voor de iPhone 4,16 GB? Alvast bedankt ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat zal bij Whatsapp zijn dan. Bij de normale berichten volgen smij niet mogelijk.
|
||||
|
||||
JB tweak Copic?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je kan bij contacten een foto toevoegen.
Als diegene je dan mailt krijg je zijn afbeelding te zien |
|
||||
|
||||
Het gaat hier om een sms bericht.
|
|
||||
|
||||
JB tweak ChatPic
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bij nieuwe ipad, oude aan andere gebruiker koppelen | Tzeefje10 | iPad algemeen | 1 | 12-03-12 21:23 |
verwijderde sms berichten blijven zichtbaar | gonne | iPhone algemeen | 0 | 12-10-11 15:33 |
Ringtone koppelen aan groep contactenRingtone koppelen aan groep contacten | schoe459 | Ringtones en Wallpapers | 0 | 23-06-11 21:07 |
verzonden berichten blijven zichtbaar ondanks verwijdering i phone 4 | hansdeur | iPhone algemeen | 0 | 20-12-10 21:02 |
|
|