ruzzle upgrade naar premium discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarom kan ik niet Ruzzle upgraden via app.store? Ik heb alleen de gratis versie kunnen downloaden, maar ik wil graag de versie zonder reklame....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ruzzle upgrade naar premium
Waarom kan ik niet Ruzzle upgraden via app.store?
Ik heb alleen de gratis versie kunnen downloaden, maar ik wil graag de versie zonder reklame. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien een rare vraag/opmerking. Maar heb je een creditcard of click and buy account aan je AppleID gekoppeld? Zo niet kan je geen aankoop doen. Mocht je bovenstaand niet willen of kunnen dan kan je ook nog een iTunes kado kaart kopen bij Appie Heijn of een iCentre, ik geloof dat Freerecord shop en Kruidvat ze ook verkopen. Om op die manier een aankoop te doen in de AppStore.
|
||||
|
||||
Je moet binnen de gratis app op upgrade klikken volgens mij. Of begrijp ik je verkeerd?
|
|||
|
|||
Ja ik heb uiteraard een aankoop via apple. Maar ik krijg niet eens de app op mijn Iphone?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2012 om 16:04 ---------- ja doe ik uiteraard en dan geeft ie :"kan ik niet via apps kopen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wordfeud premium upgrade | twinkle blue | iPhone Apps | 2 | 20-03-12 13:14 |
iPhone: Iphone 4 downgraden 4.3.5 naar 4.3.3 alszijnde upgrade van 4.2.1 naar 4.3.3 mislukt | beyazz | Jailbreak | 2 | 23-08-11 08:06 |
iPhone: upgrade naar 4.2 | Graham74 | Jailbreak | 2 | 14-01-11 20:18 |
iPhone 1e gen.: Upgrade naar 2.0.2. | billdesman | Unlock | 15 | 19-01-09 13:19 |
Upgrade naar 1.1.4 | Jayster | Archief | 1 | 26-07-08 09:40 |
|
|