Facebookcontacten in Iphone contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update staan er in mijn contacten ook alle facebookcontacten. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik alleen mijn Iphone contacten zie?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facebookcontacten in Iphone contacten
Sinds de update staan er in mijn contacten ook alle facebookcontacten. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik alleen mijn Iphone contacten zie?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Door bij Instellingen > Facebook het synchroniseren van contact details uit te schakelen.
|
|
|||
|
|||
Of bij je contacten rechtsbovenin op groepen klikken n vervolgens t vinkje bij Facebook weghalen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. | MisterWJ | iTunes | 4 | 03-05-16 14:28 |
Contacten verplaatsen op iPhone van Google naar iPhone contacten | JW75 | iTunes | 2 | 22-08-11 00:19 |
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 | SPiET | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 17:04 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
|
|