Ontvang vaak geen tancodes bij internetbankieren van ING discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik bankier bij ING. Ik heb een iPhone 4 met een Vodafone abonnement. Wanneer ik een betaling doe via internetbankieren van ING hoor ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ontvang vaak geen tancodes bij internetbankieren van ING
Ik bankier bij ING. Ik heb een iPhone 4 met een Vodafone abonnement. Wanneer ik een betaling doe via internetbankieren van ING hoor ik een sms te ontvangen met een tancode. Meestal ontvang ik die niet. Moet dan eerst mijn telefoon uitzetten of bijvoorbeeld op vliegtuigstand en weer aanzetten. Wanneer ik dan opnieuw de betaal opdracht zendt dan ontvang ik wel een tancode via sms. Zijn er meer mensen die dit hebben. ING en Vodafone wijzen namelijk naar elkaar en doen beide alsof dit probleem niet bestaat.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 geen geluid bij bellen en vaak 'geen service' en 'zoeken...' | DieterVL | iPhone algemeen | 4 | 09-05-12 12:37 |
Ontvang geen Twitter notificaties | The Raptor | iPhone Apps | 8 | 09-03-12 12:39 |
iPhone: ontvang geen sms meer na JB? | xefuzion | Jailbreak | 0 | 19-10-10 22:23 |
ontvang geen berichten meer:s | pieterwillems | iPhone algemeen | 5 | 25-08-10 02:34 |
|
|