Muziek verwijderen in iOS 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de IOS6 lukt het me niet meer om muziek te verwijderen van mijn iPhone4 die ik vanuit iCloud gedownload heb. Voorheen was het naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek verwijderen in iOS 6
Sinds de IOS6 lukt het me niet meer om muziek te verwijderen van mijn iPhone4 die ik vanuit iCloud gedownload heb. Voorheen was het naar links swippen en dan verwijderen, maar dat lukt niet meer. Hoe het je nu nummers verwijderen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Helaas kan dat niet in iOs 6. Het is hopen op een update waarin je weer 1 nummer kan wissen!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En hoe doe je dat precies?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan gebeurt er bij mij niets helaas
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hier geen enkel probleem, gewoon naar links slepen en verwijderen...
|
|
|||
|
|||
Misschien dat het dan komt omdat ik van de iOs 6 beta kom..
|
|
|||
|
|||
Om muziek te verwijderen : iTunes Match uitzetten, dan kun je muziek verwijderen (geen albums, maar song per song), dan terug iTunes Match aanzetten....
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
ios 6, iphone, muziek verwijderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Muziek uit itunes verwijderen, maar iphone laten staan zodra ik nieuwe muziek opzet | mostah | Muziek, foto & video | 3 | 19-07-12 23:24 |
Muziek: muziek verwijderen | tidagoh | Muziek, foto & video | 1 | 20-06-12 20:46 |
muziek verwijderen | bloemenwinkel | iTunes | 5 | 01-03-11 16:25 |
Muziek: Muziek verwijderen | hakkie05 | Muziek, foto & video | 2 | 07-07-10 17:37 |
Muziek: muziek verwijderen | frits007 | Muziek, foto & video | 3 | 18-06-08 23:30 |
|
|