//

iPhone 3GS geen netwerk

iPhone 3GS geen netwerk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb net een iPhone 3GS uit Amerika ontvangen, die 'factory unlocked, any sim' is, maar blijkbaar krijg ik geen verbinden met het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-10-12, 19:50
Tigerrx95 Tigerrx95 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 8
Standaard iPhone 3GS geen netwerk

Hallo allemaal,

Ik heb net een iPhone 3GS uit Amerika ontvangen, die 'factory unlocked, any sim' is, maar blijkbaar krijg ik geen verbinden met het GSM-netwerk.
Ik heb deze iPhone niet gejailbreaked, de IOS is 5.1.1 en de firmware versie is 05.16.05. Is er iets wat ik kan doen om dit op te lossen?

Mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3GS Geen mogelijkheid tot netwerk jongeheer iPhone algemeen 2 12-02-12 20:36
iphone 3gs jailbreak 4.1 baseband 06.15.00 met ultrasnow geen netwerk jandevoer Jailbreak 1 23-01-12 22:14
iphone 3Gs 16 GB maakt geen verbinding met het GSM netwerk paulvervliet iPhone algemeen 0 08-06-11 14:36
Geen netwerk met Iphone 3gs Extremus Archief 1 08-12-09 20:07
iPhone: Iphone 3Gs na Jailbreak geen bereik/netwerk johngossen Jailbreak 3 01-09-09 14:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:12.