Video op iPhone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik wil een filmpje van 2 minuten op mijn iphone 4s zetten maar hoe doe ik dat...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video op iPhone 4S
Hoi,
Ik wil een filmpje van 2 minuten op mijn iphone 4s zetten maar hoe doe ik dat |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Van pc naar iPhone (en omgekeerd) gebruik ik de app photosync.
voor films (avi,mkv,dvix,mp4 bestanden) gebruik ik bv avplayer. Normaal denk ik wel een filmpje ook via deze app moet werken. |
|
|||
|
|||
Moet je dat op je pc zetten of op je iphone?????
|
|
|||
|
|||
Bij photosync moet je de app openen en het adres die er staat op je pc bovenaan invoeren. (werkt via Wi-Fi).
Bij avplayer moet je via itunes gebruiken, iPhone aansluiten en dan bovenaan naar apps gaan, dan helemaal naar onderaan gaan en daar ga je avplayer dan zien staan, dan kan je toevoegen klikken, zo ga je naar je film bestand. |
|
|||
|
|||
ik heb films op mijn pc staan en ik wil het graag op mijn iohone 4s zetten
hoe doe ik dat mvg |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De app moet op je phone staan en in je itunes staan. Je opent dus itunes, sluit je phone aan en dan ga je naar apps bovenaan en dan helemaal onderaan scrollen, daar ga je nog eens apart avplayer zien staan, rechtsonder kan je toevoegen klikken en zo ga je naar je bestand, dan op dat bestand klikken, alsook de subs meenemen als er losse subs zijn. Films die op je pc staan afspelen op je pc download je gratis vlc media player . Itunes is oke voor apps en muziek maar voor de rest ben je beter af om het via een app te doen. |
|
|||
|
|||
Kost die app geld???
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Via itunes wel video; op iphone geen video | Riz | iTunes | 0 | 18-02-10 21:27 |
Video & Video Editing on iPhone 3G/iPhone EDGE | Iphone_belgium | Muziek, foto & video | 5 | 10-09-09 19:48 |
|
|