Iphone 4 herkent externe randapparatuur niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, kan iemand mij helpen met het volgende. Mijn iphone 4 herkend externe randapparatuur niet zoals surroundsys met bijbehorende dockingstation. Terwijl een andere iphone deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 herkent externe randapparatuur niet
Hallo, kan iemand mij helpen met het volgende.
Mijn iphone 4 herkend externe randapparatuur niet zoals surroundsys met bijbehorende dockingstation. Terwijl een andere iphone deze wel herkend. Is hiervoor ergens een instelling te maken? Grt Laatst gewijzigd door iVJ; 15-10-12 om 12:16. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je ze wel aan elkaar voorgesteld?
Sorry grapje.. Maar je prikt hem dan in de docking en dan kan je er niets mee? Krijg je een melding of helemaal niets?
|
|||
|
|||
Nee hij doet helemaal niks, bij de andere iphone werkt hij direct.
|
|
||||
|
||||
Hmm.. vreemd. Opladen van die iPhone is geen probleem via de dock connector? Om even uit te sluiten dat daar een probleem zou zitten.
|
|
|||
|
|||
Ja Ik kan hem opladen en connecten aan m'n laptop met de kabel die bij de iphone is meegeleverd.
|
|
||||
|
||||
Hmm.. vreemd verhaal dan. Je telefoon ook al eens uit en aan gezet of misschien zelfs een 'harde reset' gegegeven door power en homebutton ingedrukt te houden totdat de telefoon uitgeschakeld is?
|
|
|||
|
|||
Dat ga ik eens proberen. bedankt!
Ben ik daar overigens niet al m'n app's etc. mee kwijt? |
|
||||
|
||||
Nee, dat sowieso niet.. De telefoon wordt alleen even uitgeschakeld. Verandert verder niets aan je telefoon.
|
|
|||
|
|||
Geprobeerd maar geen resultaat
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS 32GB White laat niet, gaat niet aan en de computer herkent hem niet | brenn13 | iPhone algemeen | 5 | 27-08-12 21:59 |
Camera Connection Kit en randapparatuur | BarB | iPad accessoires en onderdelen | 15 | 06-03-11 22:38 |
itunes herkent iphone niet en ipod functie doet het niet | jeckyl | iTunes | 11 | 26-09-10 09:24 |
|
|