Voorvertoning sms uitzetten bij IOS6 en iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan tegenwoordig de voorvertoning van sms niet meer uitzetten, terwijl ik dit wel eerst had? Is dit veranderd met IOS6 of doe ik wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voorvertoning sms uitzetten bij IOS6 en iphone 5
Ik kan tegenwoordig de voorvertoning van sms niet meer uitzetten, terwijl ik dit wel eerst had? Is dit veranderd met IOS6 of doe ik wat fout? Is dit nu ineens anders via een workaround? hoop dat de oplossing dichtbij is.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat precies bedoel je met voorvertoning?
|
|
|||
|
|||
Als je phone op lockscreen staat en je ontvangt dan een sms dan kan je de inhoud van die sms lezen. Dus ongenodigde gasten zouden dit ook kunnen zien. Er is een instelling dat je alleen ziet dat je een bericht ontvangt en dat de inhoud hiervan verborgen blijft. Ik heb dit ooit eens aangehad maar kan nu niet meer vinden.
|
|
|||
|
|||
Instellingen -> Berichtgeving -> Berichten -> Toon voorvertoning uit zetten
|
|
|||
|
|||
Bingo dat is het super tnx
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prog om sms voorvertoning uit te zetten? | greenbeauty | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-09-09 10:11 |
SMS Woordenbook uitzetten | Jay Kadar | Jailbreak apps en thema's | 8 | 12-11-08 12:44 |
sms melding bij binnenkomst uitzetten | ferenc | Archief | 10 | 04-09-08 18:56 |
rare flits bij uitzetten iphone | martijnzelihsen | iPhone algemeen | 4 | 22-08-08 22:07 |
Taalcorrectie sms uitzetten | icepick | Archief | 1 | 31-12-07 09:21 |
|
|