Verbinding met itunes mislukt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Deze vraag heb ik alvaker voorbij zien komen maar ik blijf er last van hebben dan doet hij het wel en dan weer niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verbinding met itunes mislukt
Hoi,
Deze vraag heb ik alvaker voorbij zien komen maar ik blijf er last van hebben dan doet hij het wel en dan weer niet is er een manier om er geen last van te hebben??!?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet je eerst afmelden en dan terug aanmelden, en als dat niet werkt moet je je Wi-Fi uit- en dan aanzetten en dan zou het normaal gezien terug moetten werken voor een hele tijd.
|
|
||||
|
||||
Wat bij mij hielp is een voor 1 updaten en dan naar het icoontje gaan en pauzeren door erop te drukken en dan weer klikken om te starten di een aantal keren herhalen en hij laad hem!
Toeval of niet maar zo update hij bij mij een aantal apps! |
|
|||
|
|||
'Gelukkig' ben ik dus niet de enige met dit irritante probleem.. Speelt al enkele weken.
Updaten, alles tegelijk, 1 voor 1 .....lukt niet. Pas na tientallen keren klikken, lijkt het te pakken. Nieuwr Apps downloaden zelfde verhaal. Uitloggen en opnieuw inloggen met Apple id helpt ook niet. Uiterst irritant. Pas last van gekregen na upgrade iOS 6. Weet niet of dat ermee te maken heeft. Wie heeft een afdoend antwoord?? Op iPad geen last van, maar ja.....daar moet je nog gewoon steeds lekker ouderwetsch eerst aanmelden met je Apple id omdat ik daar nog iOS 5.1.1 op heb..Ook niet altijd handig misschien maar alles beter dan dit gedoe. |
|
|||
|
|||
Niemand kan helpen???
|
|
|||
|
|||
Al geprobeerd iTunes opnieuw te installeren? Ligt waarschijnlijk aan services van iTunes die niet helemaal lekker werken.
Doe dit via Revo Uninstaller
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verbinding met iTunes Store mislukt | Coleburner | iPad algemeen | 3 | 07-10-12 19:55 |
Verbinding met itunes store mislukt | Pienoet | iTunes | 13 | 02-05-12 11:34 |
Mac OS X: Verbinding met iTunes Store mislukt | MichaelJ | iTunes | 8 | 23-11-10 10:21 |
'Verbinding met iTunes Store is mislukt' | Amalohy | iTunes | 2 | 25-09-09 10:47 |
Verbinding met iTunes Store mislukt | bart2jes | iTunes | 3 | 02-10-08 18:37 |
|
|