iPhone 3GS valt telkens uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn paar jaar oude iPhone 3GS valt sinds telkens uit. Batterij is gewoon vol. Hij gaat uit zichzelf weer aan, maar na 2/3 seconden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS valt telkens uit
Hallo,
Mijn paar jaar oude iPhone 3GS valt sinds telkens uit. Batterij is gewoon vol. Hij gaat uit zichzelf weer aan, maar na 2/3 seconden valt hij weer uit. Aan iTunes aansluiten helpt ook niet, want mijn iTunes herkent de iPhone opeens niet meer ? Weet iemand wat dit is en hoe ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt, Karen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer je iPhone eerst even in DFU mode te zetten (staat genoeg op internet hoe dat moet),
daarna een restore proberen in itunes: software downloaden in itunes Shift + restore knop aanklikken gedownloade software opzoeken telefoon laten updaten
|
|||
|
|||
Dankjewel, inmiddels pakt itunes hem. heb hem maar hersteld en probeer nu de reservekopie erop te zetten. hoop dat het werkt!
in ieder geval bedankt! |
Labels |
iphone3gs, uit, valt, vreemd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad valt telkens uit | Dekraker | iPad algemeen | 0 | 21-02-12 12:28 |
iphone valt telkens uit | martijnvld | iPhone algemeen | 5 | 11-02-12 21:50 |
iPhone 3gs Wi-Fi en bluetooth grijs, valt telkens uit | thijmenmortier | Wi-Fi | 2 | 24-08-11 14:55 |
Iphone valt telkens uit | wessels1111 | iPhone algemeen | 0 | 05-02-10 22:51 |
Het schermpje (ipod, safari, mxtube) valt telkens na een tijd vanzelf uit.. | orli | iPhone algemeen | 4 | 04-05-08 14:55 |
|
|