contacten versturen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb veel "draadjes" gezien over contacten maar nog niet het antwoord op mijn vraag Weet iemand of je de contact gegevens uit je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
contacten versturen
Hoi,
Ik heb veel "draadjes" gezien over contacten maar nog niet het antwoord op mijn vraag Weet iemand of je de contact gegevens uit je adres boek kan versturen via bijvoorbeeld een sms? Nu moet ik steeds het nr onthouden en dat is toch niet zo makkelijk Alvast bedankt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wel had al een tijdje dezelfde vraag. Zeker na dit weekend waar ik jou intelectuele manier twee maal heb moeten toepassen
|
|
|||
|
|||
Met SMSD heb je de optie "Send Contact" dan kun je een telefoon nummer uit je contacten versturen m.b.v. SMS.
|
|
||||
|
||||
Blijkbaar ook met We-Tool dus....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
hier een topic om deze te instaleren |
|
||||
|
||||
Hoi,
Tnx gedaan smsd v 0.2.1. er op gezet. krijg er wel een icoontje bij maar als ik deze start komt er een window en vervolgens crashed deze ?!?!?!?! Eerder gezien of heb ik de verkeerde versie? |
|
||||
|
||||
We-Tool werkt zonder enig probleem
Je doet We-Tool open en je kiest onderaan contacten. Dan duid je het te versturen contact aan en zijn nummer. Er gaat een nieuw venster open en daar klik je op het blauwe plusteken en je kiest naar wie je dit wil sturen. Laatst gewijzigd door colliehome; 13-05-08 om 11:39. |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt SMSD 0.2.1 gewoon zonder problemen, heb hem net geinstalleerd. Maar blijkbaar levert dit bij meerdere iPhones toch problemen op. Als We-Tool ook werkt is dit waarschijnlijk voor de meeste een betere oplossing.
|
|
||||
|
||||
WE-tool doet de trick Tnx people
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. | MisterWJ | iTunes | 4 | 03-05-16 14:28 |
Contacten verplaatsen op iPhone van Google naar iPhone contacten | JW75 | iTunes | 2 | 22-08-11 00:19 |
E-mail versturen | Cooper85 | iPhone algemeen | 11 | 18-01-11 20:42 |
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 | SPiET | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 17:04 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
|
|