iPod touch 4g laadt niet op, reageert wel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn ipod touch laadt niet meer op, als ik het aansluit reageert het wel en dan zegt het icoontje meteen dat het opgeladen is, dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod touch 4g laadt niet op, reageert wel
Mijn ipod touch laadt niet meer op, als ik het aansluit reageert het wel en dan zegt het icoontje meteen dat het opgeladen is, dus niet dat het aan het opladen is. Maar als ik de usb eruit haal geeft het mij een melding dat er nog minder dan 20% batterijduur is.
Als ik het aansluit op de macbook maakt hij gewoon contact, ook met itunes. En synchroniseert gewoon naar behoren. Maar het zelfde probleem met het opladen. Kan iemand mij hiermee helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een ander kabeltje proberen
|
|
|||
|
|||
heb ik geprobeerd. ook geprobeerd: resetten in dfu mode, ook met itunes.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod Touch 3G 8GB laadt niet op via pc | hidde565 | iPhone algemeen | 15 | 05-07-11 21:40 |
Ipod Touch 3G laadt niet op | hidde565 | iPhone algemeen | 3 | 22-06-11 22:17 |
iPod touch: scherm reageert niet | mickgroenewegen | iPhone algemeen | 4 | 06-06-11 09:56 |
Ipod touch 2g reageert niet meer | stiefmen | iPhone algemeen | 4 | 06-04-11 22:10 |
iPod Touch reageert niet meer | Akatsuki_Assassin | Unlock [archief] | 15 | 07-06-08 12:49 |
|
|