JB behouden bij verkoop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn IPhone 4 draait op 5.1.1 met JB. Een kennis wil hem graag van mij overnemen, maar wil (nog) niet naar IOS 6 ivm de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
JB behouden bij verkoop
Mijn IPhone 4 draait op 5.1.1 met JB.
Een kennis wil hem graag van mij overnemen, maar wil (nog) niet naar IOS 6 ivm de JB. Mijn foto's en videos kan ik kopieren en mijn gekochte apps verwijderen maar wat moet ik doen om problemen met imessage en facetime te voorkomen? Verder zoek ik nog een oplossing voor mijn adresboek, dat synchroniseer ik niet meer met Outlook omdat dat altijd problemen gaf dat bepaalde informatie verdween (Outlook herkent bv de iphone telefoonnummers niet) Daar ik geen expert ben, zou het fijn zijn als iemand me stap voor stap zou kunnen uitleggen wat ik moet doen om de IPhone zonder mijn gegevens over te dragen en hoe ik mijn adresboek ergens kan opslaan zodat ik het voor mijn nieuwe 4S of 5 weer kan gebruiken. Alvast bedankt voor de moeite |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kijk voor een complete uitleg op de blog van van het Dev Team. http://blog.iphone-dev.org/ |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kan ik niet gewoon op een of andere manier mijn IPhone "leeg" maken? En hoe save ik mijn adresboek? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het adresboek kan je syncen met iCloud, Gmail en wat er nog zo allemaal is. Succes gewenst |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Baseband behouden bij iOS5 | Kevin | iPhone algemeen | 4 | 11-10-11 00:22 |
indeling behouden bij synchroniseren met Itunes | bmonninkhof | iTunes | 6 | 18-08-11 00:07 |
iPhone: gegevens behouden bij JB van 4.1 naar 4.2.1 | mr commuter | Jailbreak | 4 | 11-12-10 22:00 |
Mac OS X: Tekstopmaak behouden bij songteksten in itunes | watcher | iTunes | 2 | 18-11-09 12:44 |
Spelresultaten behouden bij restore? | chonazz | iPhone algemeen | 1 | 23-01-09 19:51 |
|
|