Quick time werkt niet (denk ik toch ) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik mails krijg met filmkes kan ik deze niet openen. Wat kan de reden hier van zijn?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Quick time werkt niet (denk ik toch )
Hallo,
Als ik mails krijg met filmkes kan ik deze niet openen. Wat kan de reden hier van zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Post de link eens hier Flash filmpjes worden al niet ondersteund
|
|
|||
|
|||
Waar posten ? Kan niets aanklinken
|
|
|||
|
|||
Dan leg eens uit in welk formaat die filmpjes zijn die je toegestuurd krijgt per e-mail.
PS: QuickTime werkt alleen maar onder Windows en OS X. |
|
|||
|
|||
Het komt toe met logo van quick time maar kan niet zien welk formaat het is op mijn phone
|
|
|||
|
|||
Ik vrees dat de iPhone 4S standaard geen QuickTime filmpjes kan vertonen. Misschien dat het wel lukt met één van die vele alternatieve video players.
|
|
|||
|
|||
En wat dan de beste alternatieve player
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
face time werkt niet! | laurens=nerd | iPhone algemeen | 2 | 09-10-10 23:07 |
Muziek: Quick time player??? | Denhus | Muziek, foto & video | 2 | 02-08-09 03:03 |
FW 2.1/3G: Date & Time werkt niet | bassbug | iPhone algemeen | 7 | 20-11-08 23:48 |
sync Iphone werkt niet, time-out/vereiste schijf | dannyzreac | iTunes | 7 | 27-08-08 16:12 |
sync Iphone werkt niet, time-out/vereiste schijf | dannyzreac | Archief | 1 | 17-07-08 18:18 |
|
|