//

Onderdelen weg uit nieuwe Iphone 4s

Onderdelen weg uit nieuwe Iphone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumlezers, Mijn naam is Paul en ik ben applefreak sinds 1985 (met de zolder vol oude applespullen) en pas sinds vandaag 31-10-2012 lid van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-10-12, 14:17
ApplePaulsince1985 ApplePaulsince1985 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 3
Standaard Onderdelen weg uit nieuwe Iphone 4s

Beste forumlezers,

Mijn naam is Paul en ik ben applefreak sinds 1985 (met de zolder vol oude applespullen) en pas sinds vandaag 31-10-2012 lid van dit forum. Ik heb nog nooit een probleem gehad met een apple en heb het meestal altijd zelf kunnen oplossen tot op heden. Wat was er aan de hand en wellicht weet kan iemand van jullie mij verder helpen of weet wat het is..

Enkele weken geleden kocht ik via studentmobiel een zwarte Iphone 4S 16 gb met Tmobile abonnement (dit was al de 4e, want mijn 3 kinderen heb er ook 1), naast ipads en andere macs en ook een (ieks) windows pc.

Iphone werkte perfect, alles deed het foto's, emailen, bellen, what's appen etc. alleen de muteknop deed het niet. Raar dacht ik. Dagen kijken op internet of ik iets met mijn instellingen fout had gedaan. Maar nee.

Apple gebeld..wisten het ook niet..maar kon wel servicecontract kopen...naar Apple store gegaan..was duidelijk mute knop..stuk...instellingen waren goed.
Via studentmobiel de reperatieprocedure gevolgd...en reparatie moet via dynafix...(ieks..veel slechte recensies las ik)....iphone niet opgestuurd maar persoonlijk naar dynfix gegaan...en vriendelijk te woord gestaan (die recensies kloppen dus toch niet helemaal..tot nu toe)

Reparatie aangemeld en een vriendelijke dynafix monteur kwam mij helpen om de simkaart eruit te krijgen, want ook dat lukte mij niet meer met de speciale pin.
De monteur keek eens in de iphone...keek nog eens...ging een ander opengemaakte iphone erbij halen..en kwam toen tot de conclusie dat er gewoon onderdelen uit de iphone 4s weg waren..dat was wel heel erg vreemd. Nu kan ik goed met sofware omgaan, maar een telefoon openmaken kan ik nog geeneens.

Nu waren er 2 vermoedens of ik had een telefoon gekregen die iemand al had gehad, onderdeeltjes eruit en terug naar tmobile en die heb ik gekregen. Of het was een productiefout. Ik vond dat toch wel heel erg raar.

Wat het nu een productie fout of heb ik een teruggestuurde iphone gekregen?

Thuisgekomen ik studentmobiel bellen. Die verwezen me als tussenpersoon door naar tmobile, die konden wellicht adhv het IMEI -nr kijken of de telefoon al eens eerder was teruggestuurd....tmobile kon me ook niet helpen...stond niet in het systeem.
Apple weer eens gebeld en kon de telefoon altijd kostenloos reperareren, vond en het ook een vreemd verhaal en konden mij ook geen oorzaak aangeven.

Heeft iemand van dit forum hier ervaring mee? Het zou toch erg zijn als je kapotte telefoons op gestuurd zou krijgen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-12, 16:44
NLjorn NLjorn is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Twente
Berichten: 206
Standaard

Ik neem aan dat je de iPhone 4S nieuw had gekocht bij de abonnement. (nieuw in folie?) Lijkt me raar dat er onderdelen missen, als dit echt zo is moet je hem opsturen naar Apple, want dat kan natuurlijk niet.. Of je gaat er weer mee terug naar studentmobiel
  #3  
Oud 31-10-12, 17:39
ApplePaulsince1985 ApplePaulsince1985 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 3
Standaard

Ja nieuw gekocht bij abonnement. Telefoon ligt nu bij reparatieservice dynafix en binnen garantie. Volgens apple is dynafix goed.

Maar het blijft natuurlijk raar dat er in een nieuwe iphone 4s gewoon onderdelen weg waren.
  #4  
Oud 31-10-12, 17:55
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Even zodat ik het goed begrijp.... Die monteur kon via de simkaart houder (of het gat ervan) zien dat er onderdelen misten?
  #5  
Oud 31-10-12, 18:06
ApplePaulsince1985 ApplePaulsince1985 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 3
Standaard

de monteur had de nieuwe iphone opengemaakt en hield een andere opengemaakte Iphone er naast. Er ontbraken onderdelen bij de nieuwe iphone, zoals een plaatje bij de muteknop en een plaatje midden in de iphone met schroefje en al..
  #6  
Oud 31-10-12, 21:32
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ah oké bedankt. Dus de monteur had je iPhone ter plekke meteen al open gemaakt. Dat verklaart. Wel gek verhaal idd, zeg!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:34.