Problemen met instellen SMTP server discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem en dat is dat ik de SMTP server op mijn iphone niet goed ingesteld krijg met als gevolg dat ik geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met instellen SMTP server
Ik heb een probleem en dat is dat ik de SMTP server op mijn iphone niet goed ingesteld krijg met als gevolg dat ik geen mails kan versturen vanaf mijn iphone.
ik heb een een tele2 mail en een upcmail die beide niet goed werken. ontvangen doen ze beide wel maar verzenden niet. bij upc mail heb ik de volgende gegevens staan bij mijn smtp: hostnaam: smtp.gprs.t-mobile.nl gebruikersnaam: (leeg) wachtwoord: (leeg) gebruik SSL: (UIT) serverpoort: 576 bij tele2 mail heb ik de volgende gegevens staan bij mijn smtp: hostnaam: smtp.gprs.t-mobile.nl gebruikersnaam: (leeg) wachtwoord: (leeg) gebruik SSL: (UIT) serverpoort: 576 kan iemand mij uit de brand helpen hoe ik beide mail accounts aan de praat krijg dat ik er ook mail mee kan versturen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En als je de UPC en Tele2 smtp servers gebruikt?
|
|
|||
|
|||
Serverpoort 25 gebruiken en dan werkt het.
|
|||
|
|||
@ ballegooier
Ik heb de smtp geprobeerd van UPC en Tele2 mail en die werken beide niet |
|
|||
|
|||
|
Labels |
mail instellingen, smtp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMTP server vodafone | blingbling | Vodafone | 1 | 16-09-12 13:36 |
smtp server | Gustf | iPad algemeen | 0 | 03-07-11 12:20 |
SMTP server | groennou | Overige providers Nederland | 10 | 05-01-09 19:49 |
Problemen met het connecten tot mijn smtp server.. | Simian | iPhone algemeen | 4 | 13-07-08 18:48 |
Multiple SMTP server | rsvh | iPhone algemeen | 5 | 06-05-08 20:23 |
|
|