UPDATE IOS 6.0.1: Wat vinden we ervan? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bedoel je standby ipv "uit"? Als je iPhone niet aan de adapter hangt schakelt hij in standby van Wi-Fi terug naar 3G....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Bedoel je standby ipv "uit"?
Als je iPhone niet aan de adapter hangt schakelt hij in standby van Wi-Fi terug naar 3G.
|
|
|
|||
|
|||
Ja mijn iphone staat standby maar wi-fi en 3g staan uitgeschakeld in mijn instellingen wil ik bedoelen.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 november 2012 om 15:04 ---------- Hij hangt dus niet aan een adapter. |
|
|||
|
|||
bij mij zijn de Wi-Fi problemen na deze update opgelost
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gelukkig bij veel mensen deze ervaring, vraag me hierbij wel af hoe ze dit bij Apple voor elkaar hebben gekregen en het eigenlijk een beetje het bewijs is dat de software dus erg belangrijk is voor de accuduur.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Boeken niet te vinden in iBooks na update iOS 6 | os000250 | iPad Apps | 5 | 30-10-12 20:15 |
Apps en muziek niet meer terug te vinden na iOS 5-update | MeLiesa | Muziek, foto & video | 22 | 11-01-12 22:59 |
Celeste,wat vinden wij ervan? | Lodewijk69 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-03-11 16:28 |
Wat vinden andere WM users ervan? | jeutie | iPhone algemeen | 1 | 25-11-09 00:19 |
Wat vinden jullie ervan? | iPhoneBitch | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-08-08 02:33 |
|
|