iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Welke datateller app kan ik het beste nemen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/129016-welke-datateller-app-beste-nemen.html)

courske 05-11-12 00:34

Welke datateller app kan ik het beste nemen
 
Hallo,

Ik heb mijn iphone 5 een tijdje geleden besteld
Dus die kan binnekort thuis komen

Ik ga dolfijn abonnement gebruiken van Mobistar en daar zit 100mb in

Welke datateller app kan ik het beste kopen om het goed in het oog te kunnen houden

En als ik dan over mijn 100mb zit hoe kan ik dan 3g uitzetten dat ik geen data meer verbruik



Alvast bedankt

Cottino 05-11-12 06:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door courske (Bericht 849156)
Hallo,

Ik heb mijn iphone 5 een tijdje geleden besteld
Dus die kan binnekort thuis komen

Ik ga dolfijn abonnement gebruiken van Mobistar en daar zit 100mb in

Welke datateller app kan ik het beste kopen om het goed in het oog te kunnen houden

En als ik dan over mijn 100mb zit hoe kan ik dan 3g uitzetten dat ik geen data meer verbruik



Alvast bedankt

100mb? Dat lijkt mij heel erg weinig. Zelf heb ik mijn iphone maar morgen of zo en heb 2GB per maand voor 15euro bij mobistar. Ik denk dat je daar maar een 3 a 4 dagen mee zal doen met je 100 mb. En daarna moet je uw 3G al uitzetten als je er niet over wil gaan. ;) Kortweg, ik zie het nut er dan niet van aan om dan een iphone of smartphone in het algemeen te hebben als je uw 3G alsmaar moet uitzetten. Maar bon, dat is ieder zijn mening natuurlijk. :)
Voor die data app schijnt "data manager" of zoiets wel goed te zijn. Ga ik zelf ook eens proberen als ik het heb. :)

mayawandelt 05-11-12 07:19

Ik heb ook 2 GB maar 100 MB valt wel mee, zolang je niets download, goed voor bezoekjes aan Facebook, nieuwssites enzo. Een tip als dit je eerste iPhone is. Kill altijd je Apps na gebruik door 2x op je homebuttom te drukken, op een van je Apps onderaan te staan tot trillen en dan sluiten. Anders blijven ze bytes binnenhalen. Ik had dat probleem in het begin... Succes !

stino90 05-11-12 13:27

normaal heeft mobistar een eigen website, waar je kan opvolgen hoeveel je van je bundel verbruikt heb, vraag mij niet meer hoe het nu weer juist is. even googlen moet wel helpen denk ik.

voor de rest kan je niet gewoon opvolgen via: instellingen => algemeen => gebruik, helemaal naar onder en dan dataverbruik

Roos79 05-11-12 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door courske (Bericht 849156)
Hallo,

Ik heb mijn iphone 5 een tijdje geleden besteld
Dus die kan binnekort thuis komen

Ik ga dolfijn abonnement gebruiken van Mobistar en daar zit 100mb in

Welke datateller app kan ik het beste kopen om het goed in het oog te kunnen houden

En als ik dan over mijn 100mb zit hoe kan ik dan 3g uitzetten dat ik geen data meer verbruik



Alvast bedankt

Je moet mobiele data uitzetten ;)

courske 05-11-12 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cottino (Bericht 849166)
100mb? Dat lijkt mij heel erg weinig. Zelf heb ik mijn iphone maar morgen of zo en heb 2GB per maand voor 15euro bij mobistar. Ik denk dat je daar maar een 3 a 4 dagen mee zal doen met je 100 mb. En daarna moet je uw 3G al uitzetten als je er niet over wil gaan. ;) Kortweg, ik zie het nut er dan niet van aan om dan een iphone of smartphone in het algemeen te hebben als je uw 3G alsmaar moet uitzetten. Maar bon, dat is ieder zijn mening natuurlijk. :)
Voor die data app schijnt "data manager" of zoiets wel goed te zijn. Ga ik zelf ook eens proberen als ik het heb. :)




Welk abonnement is dat wel 2gb voor 15€

Cottino 05-11-12 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door courske (Bericht 849398)
Welk abonnement is dat wel 2gb voor 15€

Het is een herlaadkaart van mobistar dat "internet on mobile" heet :)
Hier is de link
Internet On Mobile | Mobistar
Je kan of online herladen ofwel een automatisch herladen dan hoef je u niets meer aan te trekken.
Ik denk dat je dat het meeste zal liggen dan hoef je je zo niet in te houden voor je data. ;)
Grtz


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:20.