Welke datateller app kan ik het beste nemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iphone 5 een tijdje geleden besteld Dus die kan binnekort thuis komen Ik ga dolfijn abonnement gebruiken van Mobistar en daar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke datateller app kan ik het beste nemen
Hallo,
Ik heb mijn iphone 5 een tijdje geleden besteld Dus die kan binnekort thuis komen Ik ga dolfijn abonnement gebruiken van Mobistar en daar zit 100mb in Welke datateller app kan ik het beste kopen om het goed in het oog te kunnen houden En als ik dan over mijn 100mb zit hoe kan ik dan 3g uitzetten dat ik geen data meer verbruik Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor die data app schijnt "data manager" of zoiets wel goed te zijn. Ga ik zelf ook eens proberen als ik het heb. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook 2 GB maar 100 MB valt wel mee, zolang je niets download, goed voor bezoekjes aan Facebook, nieuwssites enzo. Een tip als dit je eerste iPhone is. Kill altijd je Apps na gebruik door 2x op je homebuttom te drukken, op een van je Apps onderaan te staan tot trillen en dan sluiten. Anders blijven ze bytes binnenhalen. Ik had dat probleem in het begin... Succes !
|
|
|||
|
|||
normaal heeft mobistar een eigen website, waar je kan opvolgen hoeveel je van je bundel verbruikt heb, vraag mij niet meer hoe het nu weer juist is. even googlen moet wel helpen denk ik.
voor de rest kan je niet gewoon opvolgen via: instellingen => algemeen => gebruik, helemaal naar onder en dan dataverbruik |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Welk abonnement is dat wel 2gb voor 15€ |
|
|||
|
|||
Het is een herlaadkaart van mobistar dat "internet on mobile" heet
Hier is de link Internet On Mobile | Mobistar Je kan of online herladen ofwel een automatisch herladen dan hoef je u niets meer aan te trekken. Ik denk dat je dat het meeste zal liggen dan hoef je je zo niet in te houden voor je data. Grtz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke datateller app kan ik het best nemen | courske | Chat en geruchten | 0 | 05-11-12 01:18 |
Met welke app het beste gratis bellen | Guppie1 | iPhone Apps | 16 | 08-01-12 06:29 |
Wat kan ik het beste nemen? | Makstra Jr. | Overige providers Nederland | 10 | 24-08-09 20:28 |
Welke provider kan ik het beste nemen? | gon1234abcd | Overige providers Nederland | 15 | 13-08-09 19:05 |
Ik wil weg bij T-mobile wat kan ik het beste nemen | daaf | Odido (T-Mobile) | 6 | 15-12-08 00:15 |
|
|