Wat kan ik het beste nemen? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een abonnement voor mijn iPhone 3G en heb een paar vereisten: Onbeperkt internet 50 belminuten ong. 50 SMS'jes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat kan ik het beste nemen?
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een abonnement voor mijn iPhone 3G en heb een paar vereisten:
// Makstra |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
50 minuten is niet mogelijk met een abonnement geloof ik.
Telfort is denk ik het beste voor jouw behoeften. Neem een sim only met onbeperkt internet(10euro), 100belminuten(5,95euro) en 100smsjes(2euro). Kom je uit op 17,95euro per maand. |
|
||||
|
||||
Bedankt voor je advies hier kan ik zeker iets mee!
BTW: Ik zag zojuist dit nog wat mij ook wel een mooi abonnement leek:Super SIM Only - // Makstra |
|
|||
|
|||
hmm, ja die was ik helemaal vergeten. Enig nadeel is dat deze wel voor 2 jaar is. Daarnaast is het natuurlijk een super aanbieding. Ik ben zelf ook overgestapt van Telfort naar Vodafone voor met name het snelle internet.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
// Makstra Jr. |
|
|||
|
|||
niet onbeperkt. Ze maken net als KPN gebruik van fair use policy. Dwz dat je niet meer dan 10x dan het gemiddelde dataverkeer van de vodafone gebruikers mag overschrijden. Maar dat zal niet gebeuren.
|
|
|||
|
|||
Hou er bij die Super Sim van Vodafone wel rekening mee dat je de simkaart alleen maar in je iPhone mag gebruiken! Als je je iPhone even niet ergens mee naar toe wilt nemen (bijv naar de kroeg) dan mag je de simkaart niet in een andere mobiel doen. Doe je dat toch dan wordt je abonnement omgezet in een duurder abonnement.
De sim-only's van Telfort zijn overigens ook erg interessant en tijdelijk een stuk goedkoper: Telfort sim only 100 (24 mnd) - de goedkoopste van Nederland - Telfort shop mobiel |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het kan wel, want je bent bij dat abonnement verplicht om je IMEI code in te voeren..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat kan ik het beste doen? | Ip0d | Koopinformatie en ervaringen | 20 | 21-03-11 23:08 |
Nieuw iPhone abonnement afgesloten, wat kan ik het beste doen? | Mathijs3GS | iPhone algemeen | 22 | 20-04-10 16:57 |
Welke provider kan ik het beste nemen? | gon1234abcd | Overige providers Nederland | 15 | 13-08-09 19:05 |
Ik wil weg bij T-mobile wat kan ik het beste nemen | daaf | Odido (T-Mobile) | 6 | 15-12-08 00:15 |
van 1.1.2 naar 1.1.4 wat kan ik het beste doen? | speeds | Unlock [archief] | 1 | 07-06-08 13:44 |
|
|