Hopeloos opzoek naar simlock vrije iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar kan ik een simlock vrije iPhone 5 krijgen? (zonder op een reserveringslijst te komen te staan..)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hopeloos opzoek naar simlock vrije iPhone 5
Waar kan ik een simlock vrije iPhone 5 krijgen? (zonder op een reserveringslijst te komen te staan..)
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Denk dat jij niet de enige bent
Ik ben ook nog op zoek |
|
|||
|
|||
Had gelezen dat Apple in Amerika ( store ) simlock-vrije iPhones aan bieden of zullen aan bieden. Kan je deze dan niet via de site bestellen ?
Dit had ik toevallig ergens gelezen, echter weet niet wanneer dit zal gebeuren. |
|
|||
|
|||
Online kopen bij apple.com/nl of wachten tot dat er weer genoeg voorraad is.
|
|
|||
|
|||
Dan kan je toch ook gewoon via Apple nl bestellen?
|
|
|||
|
|||
Op marktplaats staan er genoeg
|
|
|||
|
|||
Op deze site worden er volgens mij ook een paar aangeboden.
Te koop aangeboden forum > Kopen en verkopen forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: vodafone simlock vrije iphone 4 | Tazzoon | Unlock | 0 | 07-02-11 20:57 |
Updaten simlock vrije iPhone 3gs | dj-ync | iTunes | 2 | 29-10-10 09:35 |
iPhone 3GS: updaten simlock vrije iphone | dj-ync | Unlock | 0 | 23-10-10 15:23 |
simlock vrije iphone. gejailbreakt. updaten ? | mm11mm11 | iPhone algemeen | 5 | 31-08-10 10:00 |
simlock vrije iphone 3g 8gb jailbreaken | francois.janssen | Archief | 1 | 19-10-09 12:27 |
|
|