iPhone mail app plaatje met link in handtekening discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb het probleem dat we een handtekening in Outlook 2010 hebben met daarin 2 plaatjes, 1 plaatje linkt naar onze website en 1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone mail app plaatje met link in handtekening
Hallo,
Ik heb het probleem dat we een handtekening in Outlook 2010 hebben met daarin 2 plaatjes, 1 plaatje linkt naar onze website en 1 plaatje linkt naar onze facebook pagina. De links zijn goed en werken. Als ik echter met mijn iphone mail app op het plaatje klik dan wil de iPhone het plaatje opslaan of doorsturen in plaats van dat de iphone naar de link die achter het plaatje ziet gaan. Is dit bij iemand van jullie een bekend probleem? Ik zou graag willen dat als je op het plaatje drukt je meteen naar de link die erachter zit gaat. Ik ben benieuwd of iemand kan helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
hyperlink, iphone, mail app, plaatje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Handtekening met logo in mail | keesbal | iPhone algemeen | 8 | 10-05-15 14:37 |
Mac OS X: Programma Mail, handtekening | alexander1 | Desktop-applicaties | 4 | 02-09-12 22:03 |
Handtekening onder(verschillende) mail account | Melle123 | iPhone algemeen | 6 | 30-11-10 21:39 |
E-mail handtekening als bijlage? | dennis_rnb | iPhone algemeen | 1 | 16-04-10 18:56 |
Handtekening in Mail | colliehome | iPhone algemeen | 2 | 04-07-08 17:22 |
|
|