Geen 3g sinds iOs 6.0.1 update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 4, die ik net heb geupgrade van ios 6 naar 6.0.1. Sinds ik dit heb gedaan staat er links boven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen 3g sinds iOs 6.0.1 update
Hallo,
Ik heb een iphone 4, die ik net heb geupgrade van ios 6 naar 6.0.1. Sinds ik dit heb gedaan staat er links boven ipv vodafone->Simlock, en heb ik geen 3g meer. dit is aan/uit te schakelen, maar dit helpt niks. Via Wi-Fi heb ik nog wel internet. Iemand enig idee wat t probleem kan zijn/is en die mij kan helpen? Aggion. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je al in DFU gezet en hersteld als nieuwe telefoon?
|
|
|||
|
|||
nee, dat zal ik inderdaad eens proberen.. ik ben eigenlijk een grote leek wat electronica betreft, is dus niet 123 bij me opgekomen...
|
|
|||
|
|||
Denk ik nou te simpel of zit er gewoon een pincode op je simkaart
Kijk eens bij Instellingen Telefoon Simpincode Eric
|
|||
|
|||
mijn tel zelfs heeft geen pincode, maar simkaart dus wel? waar kan ik die vinden? papieren van abbo?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Opgelost, Hartelijk dank allen!
Hij had dus inderdaad de pincode nodig vd simkaart, maar die is al zo oud *jaar of 4/5* dat ik geen idee had. nu met vodafone crew gebeld en puc code gekregen. werkt allemaal weer! Nogmaals dank allen! Aggion. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen mail notificaties meer sinds update iOS 5.1.1 | iMarvin. | iPhone algemeen | 3 | 07-06-12 23:54 |
Sinds update naar IOS 5 geen Wi-Fi (probleem alleen thuis, Tele2) | jss | Wi-Fi | 16 | 05-03-12 12:18 |
problemen met HTML 5 sinds update naar iOS 5 | hweima | iPad algemeen | 0 | 17-10-11 13:31 |
geen data verkeer sinds IOS 5 | stefke1 | iPhone algemeen | 0 | 16-10-11 19:35 |
Sinds update 4.0 geen beeld kantelen | sanshine | iPhone algemeen | 3 | 28-06-10 19:32 |
|
|